stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 239921
  • 25 بهمن 1399 - 11:27
1
مدیر روابط عمومی هیات کاراته استان مرکزی:

کاراته استان مرکزی جز قطبهای اصلی کاراته ایران است

کاراته استان مرکزی جز قطبهای اصلی کاراته ایران است
مرکزی_ مدیر روابط عمومی هیات کاراته استان مرکزی بیان کرد: کاراته استان مرکزی جز قطبهای اصلی کاراته ایران است.
قلم | qalamna.ir :

سید رضا حیدری مدیر روابط عمومی هیات کاراته استان مرکزی و عضو کارگروه روابط‌عمومی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار قلم در اراک، گفت: از سال ۶۷ کاراته را شروع کردم، در ابتدا شاگرد جواد مرادی و استاد نیمه وری بودم و در حال حاضر مربی درجه یک ملی و داور ممتاز فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران هستم.

وی افزود: در اراک نیز مربی باشگاه کاراته ذوالفقار شهرک شهید نبئی، مربی باشگاه فنی حرفه ای استان مرکزی، مربی باشگاه شرکت هپکو، سرمربی تیم دانشجویان بسیج استان برای مسابقات کشوری، مسئول گروه ذوالفقار بسیج حوزه شهید سنجانی سنجان و مسئول تربیت بدنی کمیته ورزشکاران دکتر کریمی نماینده مجلس هستم.

حیدری ادامه داد: حضور در مسابقات برون مرزی سبکی قهرمانی آسیا ۲۰۰۵ به عنوان مربی و داور و حضور در مسابقات جهانی آفریقا ۲۰۰۹ به عنوان مربی و داور را نیز در کارنامه ورزشی خود دارم.

وی با اشاره به اینکه در استان مرکزی بالغ بر ۶ هزار نفر کاراته کار در سبک کنترلی و غیر کنترلی آقا و خانم ثبت شده هستند، اظهار کرد: هیات کاراته استان مرکزی جز قطبهای اصلی کاراته ایران محسوب میشود که در رده های نونهالان تا بزرگسالان قهرمان کشور، آسیا و جهان را دارد، همچنین در رده بزرگسالان تیم ملی کاتا ایران که در حال برگزاری انتخابی مسابقات المپیک است متشکل از ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلادفراز مهر از استان مرکزی با مربی گری استاد شهرجردی است که تیم کاتا ایران متشکل از این ورزشکاران و مربی برای اولین بار در طول تاریخ ورزش کاراته ایران توانسته در اسپانیا سکوی سوم را از آن خود کند و این به دست بچه های اراک شکل گرفته و رکوردشکنی شده است.

وی افزود: صالح اباذری در وزن ۸۴ برای اتتخابی المپیک در حال مسابقه دادن است که جز بهترینهای ایران و جهان است.

حیدری با اشاره به اینکه شهرجردی سرمربی تیم ملی کاتا ایران در مسابقات جهانی و آسیایی از استان مرکزی حضور داشته است، ابراز کرد: در استان مرکزی داورانی را داریم که دارای مدرک جهانی و آسیایی در اقایان و در بین بانوان دارای مدرک آسیایی هستند.

مدیر روابط عمومی هیات کاراته استان مرکزی ادامه داد: تیم استان مرکزی در لیگهای برتر حضور دارد بطور مثال سال گذشته تیم بانوان و امسال آقایان را در لیگ برتر داریم، همچنین در روزهای ۷ و ۸ اسفند برگزاری دوره ارتقا داوری برای بانوان و آقایان به مدرسی استاد نیکو همت از استان مرکزی و فاطمه خالو نژاد را برگزار خواهیم کرد.

حیدری با اشاره به اینکه با توجه به فعالیت صورت گرفته در این مدت از سوی رییس فدراسیون کاراته اینجانب به عنوان عضو کارگروه روابط عمومی هیاتهای استانی انتخاب شدم، گفت: با پیشنهاد محمود محمدی، مدیر روابط عمومی فدراسیون کاراته و طی حکمی از سوی سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته، اینجانب از استان مرکزی به عنوان عضو کارگروه روابط عمومی هیات های استانی فدراسیون کاراته انتخاب شدم.

وی در پایان یادآور شد: در ۱۵ اسفند برگزاری کلاس عملی را داریم و با توجه به اینکه یک نوبت تقدیر از کادر درمان را بصورت پیاده روی در چند ماه گذشته داشته ایم بزودی تقدیر از ۱۵ اعضای کاراته حاضر در کادر درمان را نیز انجام خواهیم داد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.