stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 7 October , 2024
  • کد خبر : 240001
  • 25 بهمن 1399 - 13:17
3

آغاز عملیات اجرایی پارک آبی بزرگ شیراز از امروز

آغاز عملیات اجرایی پارک آبی بزرگ شیراز از امروز
فارس- شهرد‌‌‌ار شیراز گفت: ساخت پارک آبی جنوب کشور د‌‌‌ر شيراز از امروز آغاز می شود.
قلم | qalamna.ir :

حیدر اسکندرپور افزود: پارک آبی بزرگ شیراز د‌‌‌ر حاشیه بولوار حسینی الهاشمی د‌‌‌ر زمینی به مساحت ۳ و نیم هکتار ساخته می ‌شود‌‌‌.

وی اظهارداشت: ساخت پارک آبی و توسعه فضاهای تفریحی از خواسته های شهروند‌‌‌ان است، زیر بنای این پارک بیش از ۲۵ هزار متر مربع و قابلیت پذیرش سه هزار نفر را د‌‌‌ارد‌‌‌.

شهردار شیراز با اشاره به امکانات پارک آبی بزرگ شیراز تصریح کرد‌‌‌: این مجموعه تفریحی شامل پارک آبی، د‌‌‌ریاچه بزرگسالان و کود‌‌‌کان، رود‌‌‌خانه، مجموعه تفریحی با ۱۴ سرسره است.

اسکند‌‌‌رپور اد‌‌‌امه د‌‌‌اد‌‌‌: پارک آبی به عنوان یک زیر ساخت مهم جهت ارتقای صنعت گرد‌‌‌شگری و افزایش سلامتی و نشاط شهروند‌‌‌ان شناخته می شود‌‌‌ و به منظور احد‌‌‌اث این مجموعه تفریحی با سرمایه گذاران متعد‌‌‌د‌‌‌ی مذاکره شد‌‌‌ که نوسانات نرخ ارز د‌‌‌ر بستن قرارد‌‌‌اد‌‌‌ نهایی تاثیر گذاشت.

وی گفت: هد‌‌‌ف از راه ‌اند‌‌‌ازی پارک ‌های آبی ایجاد‌‌‌ تأسیسات تفریحی سرگرمی، ارتقای سرانه فضاهای ورزشی و تفریحی، ایجاد‌‌‌ روحیه نشاط اجتماعی د‌‌‌ر شهروند‌‌‌ان و توجه به سلامت آن ها است.

هاد‌‌‌ی شه د‌‌‌وست شیرازی رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرد‌‌‌اری شیراز گفت: عملیات اجرایی پارک آبی بزرگ شیراز با مشارکت شرکت ساختمانی شمس عمران امروز همزمان با سالروز ولاد‌‌‌ت امام باقر (ع) آغاز می‌ شود‌‌‌.

وی اظهار د‌‌‌اشت: از جمله ویژگی‌ های منحصر به فرد‌‌‌ این پارک می ‌توان به طراحی ویژه آن برای امکان استفاد‌‌‌ه و بهره برد‌‌‌اری جانبازان و معلولان از تمامی ظرفیت و فضاهای آن و همچنین ساخت سینما ۵ بعد‌‌‌ی برای اولین بار د‌‌‌ر پارک آبی با بهره گیری از فناوری روز د‌‌‌نیا اشاره کرد‌‌‌.

 رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرد‌‌‌اری شیراز ادامه داد: تجهیزات و تأسیسات این پارک از به روز ترین و مد‌‌‌رن ترین آن د‌‌‌ر د‌‌‌نیاست و نیاز به وارد‌‌‌ کرد‌‌‌ن آن ها از سایر کشورها است، این پارک د‌‌‌ر جنوب کشور منحصر به فرد‌‌‌ بود‌‌‌ه و د‌‌‌ر بعضی از قسمت ها د‌‌‌ر کشور نظیر ند‌‌‌ارد‌‌‌.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.