stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 240205
  • 25 بهمن 1399 - 22:02
3

تجلیل از عوامل سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه

تجلیل از عوامل سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه
کرمانشاه- قلمنا - آیین تجلیل و تکریم عوامل اجرایی و برگزارکنندگان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه در حوزه هنری انقلاب اسلامی استان برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

بهرام فاضلی‌زاد گفت: حوزه هنری شجره طیبه ای است که از آغاز پیدایش تا امروز بالنده بود و همچون مأمن امنی، همیشه آرامش ویژه ای را برای مخاطبان هنرمند خود در استان به همراه داشته است.

وی گفت : از آنجا که نیت خیری در بنیانگذاری این ارگان بزرگ فرهنگی بوده، همچنان این خیریت بر امور این حوزه جاری و ساریست و می توان آن را در تمام برنامه هایی که برگزار نموده، مشاهده کرد.

وی تاکید کرد: از آنجا که یک آرامش و طمأنینه ای در انجام امور این حوزه می بینیم، هرگاه قرار است در اجرای برنامه ای از جمله همین جشنواره فیلم فجر همکاری کنیم اطمینان خاطر داریم که نه تنها به مشکلی برنمی خوریم بلکه کارها به نحو احسن و با رضایت خاطر انجام می پذیرد.

افشین آزادی رییس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت : حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ گونه جدایی از هم ندارند و ان شاالله در کنار یکدیگر بتوانند شاهد اقدامات ارزنده فرهنگی در سطح استان بشوند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه نیز در این نشست ی در خصوص جشنواره فیلم فجر در استان پرداخت و گفت: فیلم‌های ابلق، بی‌همه چیز، تک تیرانداز، تی تی، خط فرضی، رمانتیسم عماد و طوبا، روزی روزگاری آبادان، روشن، زالاوا، ستاره بازی، شیشلیک، گیج گاه، یدو، مامان، مصلحت و منصور در این دوره به نمایش در آمدند.

هشتگ: , , , , ,
  • خبرنگار دانشیار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.