stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 240814
  • 26 بهمن 1399 - 17:09
1
دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا:

روند ابتلا به کرونا در لرستان همچنان رو به افزایش؛ احتمال بروز موج چهارم در پی عادی انگاری

روند ابتلا به کرونا در لرستان همچنان رو به افزایش؛ احتمال بروز موج چهارم در پی عادی انگاری
روند ابتلا به ویروس کرونا در لرستان همچنان رو به افزایش است تا آنجا که شمار مبتلایان استان از مرز ۶۴ هزار نفر عبور کرده است.
قلم | qalamna.ir :

در پی روند افزایشی مبتلایان به ویروس کرونا در استان لرستان طی هفته گذشته مجموع مبتلایان به این ویروس مرگبار از مرز ۶۴ هزار نفر گذشت و با تغییر وضعیت کرونایی برخی از شهرستان‌های استان از آبی به زرد شمار شهرستانهای زرد استان افزوده شد.

مجموع مبتلایان به کرونا در لرستان روز هجدهم بهمن ماه ۶۴ هزار و ۶۸۳ نفر اعلام شد و آمار فوتی‌های ناشی از این ویروس مرگبار به هزار و ۳۲۶ نفر رسید.

نوزدهم بهمن ماه نیز با اضافه شدن ۱۰۸ بیمار دیگر آمار مبتلایان به کووید ۱۹ به ۶۴ هزار و ۷۹۱ نفر افزایش یافت اما خوشبختانه در این روز فوتی نداشتیم و واکسیناسیون کرونا در این روز در مراکز درمانی استان و برای کادر درمان آغاز شد.

بیستم بهمن ماه با اضافه شدن ۱۲۱ بیمار دیگر آمار مبتلایان به کرونا در لرستان به ۶۴ هزار و ۹۱۲ نفر رسید و با فوت یک بیمار دیگر مجموع فوتی های استان به هزار و ۳۲۷ نفر رسید.

و اما در پی افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌های ناشی از کووید ۱۹ وضعیت کرونایی برخی از شهرستانهای لرستان از آبی به زرد تغییر کرد که می‌توان گفت بخشی از این روند افزایشی ناشی از عادی انگاری مردم نسبت به این بیماری است و برای جلوگیری از خیر مجدد این ویروس مُسری باید همچنان دستور العمل‌های بهداشتی را با جدیت دنبال کنیم.

بیست و یکم بهمن ماه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا از مرز ۶۴ هزار نفر عبور کرد و با اضافه شدن ۱۶۰ بیمار دیگر مجموع مبتلایان به کرونا در لرستان به ۶۵ هزار و ۷۲ نفر رسید اما خوشبختانه در این روز نیز لرستان فوتی ناشی از کرونا نداشت.

در بیست و دوم بهمن ماه امار مبتلایان به کرونا در استان ۶۵ هزار و ۱۳۲ نفر اعلام شد و متاسفانه یک نفر دیگر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داد. در بیست و سوم بهخمن ماه نیز آمار مبتلایان به کووید ۱۹ به ۶۵ هزار و ۲۶۵ نفر رسید و با جان باختن یک بیمار کرونایی دیگر آمار فوتی ها به هزار و ۳۲۹ نفر افزایش یافت.

براساس آخرین بررسی‌ها نیز خرم‌آباد، بروجرد، پلدختر،کوهدشت،دلفان، سلسله و الیگودرز زرد و وضعیت ازنا، چگنی، دورود و رومشکان آبی اعلام شد.

  • خبرنگار ح.خادمی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.