stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 240822
  • 26 بهمن 1399 - 17:09
2

رئیس سابق کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درگذشت

رئیس سابق کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درگذشت
لرستان - الهیار ملکشاهی رئیس سابق کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس صبح امروز بر اثر بیماری درگذشت.
قلم | qalamna.ir :

الهیار ملکشاهی نماینده سابق مردم شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان و رئیس سابق کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس براثر ابتلا به عارضه کلیوی در تهران درگذشت.

الهیار ملکشاهی که سابقه ریاست کل دادگستری کرمانشاه را داشت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان شرکت کرد و توانست در این دوره با کسب ۴۷ هزار و ۸۸ رأی از مجموع ۱۱۳ هزار و ۸۳۱ رأی به‌عنوان نماینده منتخب مرم این شهرستان‌ها وارد مجلس شود.

این نماینده که در دوره دهم مجلس شورای اسلامی نیز در حوزه‌های کوهدشت و رومشکان به مجلس راه یافت رئیس پیشین کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس را برعهده داشت.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان، نائب‌رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، معاون قضائی دیوان عدالت اداری ایران، رئیس کمیسیون تحقیق مجلس و رئیس کل دادگستری لرستان از دیگر سوابق الهیار ملکشاهی بوده‌است.

محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در پیام تسلیتی  اظهار داشت: الهیار ملکشاهی نماینده سابق مردم کوهدشت و رومشکان در زمان نمایندگی خود زحمات زیادی برای این شهرستان‌ها متحمل شد که قابل‌تقدیر است.

وی افزود: اینجانب درگذشت الهیار ملکشاهی را به خانواده آن مرحوم، مردم شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان تسلیت عرض کرده و برای آن مرحوم علو درجات و رحمت و مغفرت الهی را طلب می‌کنم.

  • خبرنگار ح.خادمی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.