stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 241743
  • 27 بهمن 1399 - 22:29
2

حال دریافت‌کنندگان واکسن کرونا در خلخال خوب است

حال دریافت‌کنندگان واکسن کرونا در خلخال خوب است
قلم | qalamna.ir :

دکتر علی ناظری روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار با بیان اینکه حال عمومی کارکنان دریافت‌کننده واکسن کرونا در بیمارستان پایش می‌شود، افزود: تاکنون نشانه‌هایی از عوارض در بین دریافت‌کنندگان واکسن دیده نشده است.

وی اظهارکرد: ۲۲ بهمن ماه امسال اولین گروه از دریافت‌کنندگان واکسن کرونا کارکنان شاغل در بخش ویژه کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال بودند.

وی بیان کرد: در مرحله نخست واکسن کووید۱۹ به کارکنان بخش‌های مراقبت‌های ویژه (ICU) به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا تزریق می‌شود و در مراحل بعدی نیز گروه‌های آسیب‌پذیر طبق دستورالعمل پیش‌بینی شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌توانند این واکسن را دریافت کنند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال گفت: در مرحله دوم تزریق واکس کرونا در بین همکاران بیمارستان با اولویت‌بندی اعلامی از سوی وزارت بهداشت، واکسن‌های ارسالی در بین کادر پزشکی و پرستاری و بخش‌های اولویت‌دار بیمارستان تزریق خواهد شد.

دکتر ناظری وضعیت فعلی کرونا در خلخال را شکننده دانست و افزود: دستیابی به اهداف مقابله با بیماری کووید ۱۹ پیشگیری از ابتلا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم محقق خواهد شد.

او با بیان اینکه اگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ضریب پایین برسد، افراد بیشتری درگیر ویروس کرونا خواهند شد، گفت: سلامتی مردم برای وزارت بهداشت و درمان و همکاران شاغل در بخش‌های مختلف دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان اهمیت داشته و اگر اصرار به پرهیز از انجام سفرهای غیرضروری به مردم می‌شود، به خاطر حفظ سلامتی مردم و قطع زنجیره کرونا است.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.