stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 242266
  • 28 بهمن 1399 - 15:42
2
در پویش ملی هر هفته الف ب ایران در هفته چهل و یکم

افتتاح ۵ طرح صنعت آب و برق در لرستان

افتتاح ۵ طرح صنعت آب و برق در لرستان
لرستان-امروز با حضور وزیر نیرو به صورت ویدیو کنفرانس 5 طرح صنعت آب و برق لرستان در قالب چهل و یکمین هفته پویش هر هفته_الف_ب_ایران همزمان با استان‌های لرستان، البرز، قزوین ، خراسان شمالی و چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.
قلم | qalamna.ir :

دو پروژه تامین، اصلاح و بهینه‌سازی شامل “افزایش ظرفیت پست پلدختر ۲” و “پست سیار ۲۳۰ کیلوولت بروجردی و خط تغذیه آن” را با ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر به بهره‌برداری رساند.

همچنین پروژه ساز و کاری “تعویض کابل‌های فرسوده با کابل خودنگهدار” با اصلاح و بهینه‌سازی ۵ هزار و ۹۷۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و تبدیل به کابل خودنگهدار افتتاح شد.

پروژه‌‍‌های صنعت برق این استان با سرمایه‌گذاری ۳۰۲ میلیارد تومان برای زیبایی مبلمان شهری، کاهش خاموشی‌ها، افزایش ایمنی شبکه و بهبود ولتاژ شبکه به بهره‌برداری رسید.

همچنین پروژه برق‌رسانی به ۸ روستای باغ میریک، احمدآباد، آب گزگ، گراوند، حسن آباد، گنجی، چشمه طلا، پل فقیر با تحت پوشش قرار دادن ۷۴ خانوار با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

بر این اساس، پروژه آبرسانی به ۳۸ روستا با اجرای ۹۲ کیلومتر خط انتقال، دو هزار و ۸۰۰ مترمکعب مخازن ذخیره، ۱۳۲ لیتر بر ثانیه ایستگاه‌های پمپاژ و ۹۳ لیتر بر ثانیه ظرفیت تامین آب با هدف تحت پوشش قرار دادن یک‌هزار و ۹۷۰ خانوار شامل ۶ هزار و ۶۲۷ نفر افتتاح شد.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.