stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۱ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 1 August , 2024
  • کد خبر : 244330
  • 21 بهمن 1399 - 16:04
0
شهردار شاهین شهر:

بهره برداری از ۲۱ پروژه تا اوایل سال آینده/ اخذ مجوز بازسازی ۳۰ دستگاه اتوبوس فرسوده

بهره برداری از ۲۱ پروژه تا اوایل سال آینده/ اخذ مجوز بازسازی ۳۰ دستگاه اتوبوس فرسوده
اصفهان_ شهردار شاهین شهر از مصوبات شورای اسلامی شهر به بازسازی13 دستگاه اتوبوس فرسوده با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال اشاره و ابراز کرد: با رایزنی های متعدد با مسئولان مربوطه توانستیم مجوز بازسازی 30 دستگاه اتوبوس فرسوده دیگر را اخذ کنیم.
قلم | qalamna.ir :

نشست خبری شهردار و رییس شورای شهر شاهین شهر امروز ۲۱ بهمن با حضور اصحاب رسانه در سالن اجتماعات مجموعه تالار شیخ بهایی برگزار شد.

در ابتدای این نشست خبری، احمدرضا پری تبار، شهردار شاهین شهر به ارائه گزارشی از اقدامات و پروژه های اجرا شده و در دست اجرا پرداخت.

وی از اجرای بیست و یک پروژه در سطح شهر خبر داد و از جمله این پروژه ها به  عملیات زیرسازی مسیر متروی شاهین شهر_اصفهان، بوستان بزرگ حافظ شمالی، جاده سلامت، بوستان رضوی، ورزشگاه فاز پنج گلدیس، بدنه سازی مسیل، بوستان های فرعی های شرقی خیابان شهید بهشتی، پیاده رو سازی معابر سطح شهر، تعریض پل هسا، ساماندهی کندروی غربی بلوار شهید صیاد شیرازی، محل استقرار فلافل فروشی ها، جدول گذاری و کانیو گذاری، ترمیم قنوات سطح شهر، عملیات اجرایی ارتقاء تصفیه تکمیلی پساب اشاره کرد.

شهردار شاهین شهر ادامه داد: پروژه های مذکور با پیشرفت ۵۰ درصدی روبرو است و تا اوایل سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

پری تبار همچنین به ارائه گزارشی از وضعیت فضای سبز شاهین شهر پرداخت و گفت: با تلاش مسئولان و مدیران این بخش امروز شاهد افزایش سرانه فضای سبز به ۲۱متر مربع هستیم که حاکی از رسیدن فضای سبز شاهین شهر به استاندارد جهانی دارد.

وی همچنین در ادامه از دغدغه مدیریت شهری در خصوص ناوگان حمل و نقل شهری خبر داد و افزود: یکی از اقدامات مهم در این راستا برگزاری جلسات متعدد با مسؤولان کشوری بود که نتیجه آن تخصیص اوراق مشارکت به ارزش ۵۰ میلیارد تومان برای تجهیز ناوگان گامی نوین در راستای حمل و نقل شهری است.

این مقام مسئول از مصوبات شورای اسلامی شهر به بازسازی۱۳ دستگاه اتوبوس فرسوده با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال اشاره و ابراز خرسندی کرد: با رایزنی های متعدد با مسئولان مربوطه توانستیم مجوز بازسازی ۳۰ دستگاه اتوبوس فرسوده دیگر را اخذ کنیم.

پری تبار همچنین در ادامه گریزی به اقدامات فرهنگی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری زد و ادامه داد: سازمان مذکور از زمان شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت در شهر توانست بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی، هنری ، ورزشی و آموزشی  را در فضای مجازی به شهروندان ارائه کند.

وی از ایجاد و راه اندازی فرهنگسرای مجازی برای نخستین بار در استان اصفهان خبر داد و افزود: اختصاص اتاق ویژه خبرنگاران، ایجاد زیرساختهای فنی و نرم افزاری از دیگر اقدامات فرهنگی اجرا شده و یا در دست اجرا است.

مدیریت هزینه ها باعث خرید ۵ دستگاه اتوبوس شد

در ادامه این نشست خبری رئیس شورای اسلامی شاهین شهر خبرنگاران را سفیران حرکت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه دانست و اظهارکرد: اصحاب رسانه واقعیت های جامعه را به مسئولان انعکاس می دهند.

علی فتحی از چالش های دوره پنجم شورای اسلامی شاهین شهر به ابلاغ طرح تفضیلی و کاهش تراکم ساختمان ها اشاره کرد و افزود: تصویب برنامه ششم توسعه باعث کاهش چشمگیر حق آلایندگی به شهر و ارزش افزوده صنایع اطراف شاهین شهر شد.

وی بهترین راهکار در این شرایط را مدیریت هزینه ها عنوان و اذعان کرد: نتیجه این مدیریت خرید ۵ اتوبوس جدید بود.

این مقام مسئول در ادامه گریزی به تهیه سریال ۱۳ قسمتی در شاهین شهر زد و افزود: این اقدام باعث استفاده ۴۰ درصدی از عوامل و بازیگران شهر در این سریال و شناسایی استعدادهای جدید هنری در عرصه های مختلف صدا و سیما و شناخت و معرفی بیش از پیش هنرمندان شاهین شهری خواهد شد.

فتحی در پایان از میزبانی شاهین شهر در مسابقات ارتش های جهان خبر داد و گفت: این میزبانی باعث شناساندن هر چه بیشتر شهر و پتانسیلهای موجود در جهان می شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار ناهید حاجی رضازاده

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.