stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 244363
  • 02 اسفند 1399 - 23:43
1

موافقت سازمان تامین اجتماعی با احداث درمانگاه سرپایی در ۶ شهر خوزستان

موافقت سازمان تامین اجتماعی با احداث درمانگاه سرپایی در ۶ شهر خوزستان
خوزستان - مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان از موافقت سازمان تامین اجتماعی با احداث درمانگاه سرپایی در ۶ شهر استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

صادق جلیلی مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خوزستان با اشاره به عملیاتی شدن ۱۸ طرح درمانی در استان گفت : سازمان تامین اجتماعی با احداث درمانگاه سرپایی در ۶ شهر فاقد درمانگاه ملکی و ۱۲ طرح درمانی دیگر  در خوزستان موافقت کرده است.

او به درخواست مکرر بیمه شدگان، پیگیری‌های مدیریت درمان استان خوزستان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و اهتمام مدیر عامل و هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: ۶ درمانگاه سرپایی در شهرستان‌های گتوند، رامشیر، ملاثانی، اروندکنار، باغملک و هندیجان که دارای جمعیت بالای ۲۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی هستند، احداث خواهند شد.

جلیلی با تاکید بر خدمت رسانی و ارائه خدمات با کیفیت به بیمه شدگان اظهار داشت: با احتساب این ۶ درمانگاه، مجموع مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی در استان به ۳۷ مرکز خواهد رسید که بعد از تهران از لحاظ تعداد مراکز درمانی در رتبه دوم خواهیم بود.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خوزستان احداث و راه اندازی ۲ دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان‌های شهید مصطفی خمینی بهبهان و امام موسی کاظم (ع) بندر ماهشهر و همچنین راه اندازی ۲ بخش ICU در بیمارستان‌های شهدای شوشتر و شهید مصطفی خمینی بهبهان و ساخت ۲ درمانگاه تخصصی بیمارستانی خارج از بیمارستان در شهر‌های بندر ماهشهر و بهبهان و همچنین بهسازی سیستم تهویه‌ی بیمارستان‌های امیرالمومنین اهواز، شهید مصطفی خمینی بهبهان، ۱۷ شهریور آبادان، امام موسی کاظم (ع) ماهشهر، شفا در مسجدسلیمان و شهدای شوشتر از مهمترین اقدامات این عنوان کرد.

 در تشریح وضعیت کنونی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در مقابله با بیماری کرونا بیان کرد: بیمارستان امیرالمومنین (ع) به طور کامل به عنوان بیمارستان معین بیماران کرونایی انتخاب شده که در حال حاضر بالغ بر ۱۰۰ بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری هستند، در بیمارستان‌های تامین اجتماعی آبادان و بندر ماهشهر نیز بخش‌های ویژه‌ای جهت پذیرش و ارائه خدمات به بیماران کرونایی اختصاص داده ایم.

جلیلی ادامه داد: بیمارستان ۲۵۶ تختخوابی امیرالمومنین (ع) اهواز با ۲۰۶ تخت فعال به عنوان پناهگاه بیمه شدگان تامین اجتماعی در اهواز و حتی بیماران ارجاعی دیگر شهر‌های استان است و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز که به عنوان متولی درمان استان و رئیس بخش درمانِ ستاد مقابله با کرونا انتخاب شده درخواست کردیم با توجه به تعداد بیمه شده‌ها در صورت امکان این بیمارستان، آخرین بیمارستانی باشد که در شرایط بحرانی برای بیماران کرونایی در نظر می‌گیرند.

او تصریح کرد:، اما با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان بیمه شده تامین اجتماعی است و باتوجه به همه گیری بیماری و تعداد بیماران کرونایی، مراکز دانشگاهی به تنهایی نمی‌توانند پاسخگو باشند و ما هم وظیفه خود می‌دانیم در این شرایط به کمک دانشگاه بیاییم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.