stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 268186
  • 24 اسفند 1399 - 11:40
0
رئیس امورمالی و پشتیبانی شرکت گاز استان هرمزگان:

یکی از مبانی مهم در هر سازمان جهت تصمیم گیری، اطلاعات مالی است

یکی از مبانی مهم در هر سازمان جهت تصمیم گیری، اطلاعات مالی است
هرمزگان-رئیس امورمالی و پشتیبانی شرکت گاز استان هرمزگان، یکی از مبانی مهم و اساسی جهت تصمیم گیری مدیران در سازمان ها و بنگاه های اقتصادی را، اطلاعات مالی عنوان کرد.
قلم | qalamna.ir :

بهمن بازگیر درجلسه ای که با حضور کارشناس سیستم های امور تدوین مقررات ، سیستم ها و روش های مالی شرکت ملی گاز ایران در دفتر ایشان برگزار شد، پیرامون توسعه سامانه های مالی و یکپارچه سازی آن ها بحث و تبادل نظر کردند.

وی با اشاره به این که پس از اجرای موفق سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC) ، طراحی و پیاده سازی سیستم های مختلف از قبیل بودجه بندی بر مبنای فعالیت (ABB)،هزینه یابی کیفیت (COQ) ، هزینه یابی متغیر (VC) و بکارگیری نسل های جدید، هزینه یابی بر مبنای فعالیت با استفاده از الگوی هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمانگرا (TDABC) توسط  شرکت گاز هرمزگان در حال بررسی و انجام می باشد که به محض دریافت نتایج اولیه ، جزئیات آن ارایه خواهد شد.

رئیس امورمالی و پشتیبانی شرکت گاز استان هرمزگان اظهار کرد: امروزه یکی از مبانی مهم ، اصلی و اساسی در تصمیم گیری مدیران بنگاه های اقتصادی ، اطلاعات مالی می باشد لذا تهیه و فراهم نمودن اطلاعات مالی با روش ها و تکنیک های حسابداری مدیریت حایز اهمیت می باشد.

در ادامه کارشناس سیستم های مکانیزه ، ضمن بیان اهداف و برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت امور تدوین مقررات ، سیستم ها و روش های مالی شرکت ملی گاز ایران ، امور مالی گاز هرمزگان را پیشرو در طراحی و پیاده سازی سیستم های مالی دانست .

اعتمادنیا ابراز امیدواری کرد: که با اجرای پایلوت هر یک از سیستم ها در شرکت گاز استان هرمزگان ، توسعه و پیاده سازی آن در کل مجموعه شرکت ملی گاز ایران فراهم گردد و هم چنین راهکارهای مختلفی را در زمینه یکپارچه سازی سیستم های مختلف مالی ارایه نمودند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.