stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 282232
  • 29 اسفند 1399 - 1:19
1

قدردانی از خدمات نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش در خوزستان

قدردانی از خدمات نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش در خوزستان
خوزستان - استاندار خوزستان: نیرو‌های مسلح و به ویژه ارتش در بحران‌های گوناگون از جمله سیل، روان‌آب‌ها، اربعین، کرونا نقش ارزنده‌ای را ایفا کردند.
قلم | qalamna.ir :
 استاندار خوزستان در بازدید از قرارگاه کربلا گفت: واقعیت این است که نیرو‌های ارزشی و حاکمیتی در سطح ارزشمندی در کشور قرار دارند و در همه کشور نیرو‌های شورای تامین افراد لایقی هستند.
 
قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با سردار خادم سیدالشهدا افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد با فرماندهان و ائمه جمعه در خوزستان این نتیجه حاصل شد که همه بزرگان در خوزستان در همه مسائل درون استان وحدت رویه دارند.
 

وی گفت: می‌دانیم که خوزستان یک استان استراتژیک و قلب تپنده همه فعالیت‌های کشور است و در بیشتر محصولات مهم حرف اول را در کشور می‌زند.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه خوزستان با توجه به مرز‌های آبی و خاکی، از نظر امنیتی اهمیت بالایی دارد اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی کار بسیار دشواری بود، اما پاسداری و نگهداری از انقلاب اسلامی کاری دشوارتر است، شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تئوری جدیدی در میان انقلاب‌ها را مطرح کرد.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ مناطق مختلفی از کشور جدا شد ابراز کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس و تنها با سلاح الله اکبر حتی ذره‌ای از این میهن را به دشمن ندادیم و خیال تجاوز مجدد را از ذهن دشمنان پاک کردیم.

 

استاندار خوزستان گفت : بعد از جنگ تحمیلی دشمن جنگ‌های خود را در بُعد فرهنگی آغاز کرد، زیرا می‌دانست در میدان نبرد نمی‌تواند برابر غیورمردان ایران اسلامی قرار گیرد.

وی برکت شهدا، تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیرو‌های انتظامی و نظامی را مهمترین مانع برای توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: شاهد بودیم که در سیل خوزستان نیرو‌های نظامی جانانه در کنار مردم حضوری فعال داشتند و امروز در بحران کرونا حضور نیرو‌های نظامی قابل ستایش است.

استاندار خوزستان عنوان کرد:برگزاری مراسم عزا و عروسی با حضور اقوام سنت بسیار پسندیده‌ای است، اما در شرایط کنونی هر تجمعی یک پیک مرگ به شمار می‌آید و می‌تواند چند خانواده را عزادار کند.

 
وی همچنین با اشاره به انتخابات سال۱۴۰۰ یادآور شد: مردم سالاری دینی از مهمترین اصول نظام اسلامی است.
هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خوزستان++++++++

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.