stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 2 June , 2024
  • کد خبر : 28683
  • 22 بهمن 1394 - 19:18
4

استاندار کرمانشاه: مشعلی که امام(ره) برافروخت، موجب احیاء اسلام شد

استاندار کرمانشاه گفت: با وجود گذشته نزدیک به ۴۰ سال از پیروزی انقلاب، اما آرمانها و مسیر انقلاب ما هیچ تغییری نکرده است.

قلم | qalamna.ir :

1455182180251_445.jpgاسدالله رازانی که بعنوان سخنران مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن کرمانشاه سخنرانی می‌کرد، با تمایز قائل شدن بین انقلاب اسلامی ایران و دیگر انقلاب‌ها، گفت: در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ایران قدرت‌های بزرگ پشت رژیم طاغوت ایستاده و از رژیم شاهنشاهی حمایت می‌کردند و این حضور مردم از اقشار مختلف و با رهبری امام(ره) بود که انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند.

رازانی اظهار کرد: در جریان پیروزی انقلاب همه اقشار از پیر و جوان گرفته تا زن و مرد، دانشگاهی، بازاری، روحانیون، مردم عادی، شیعه و سنی و همه و همه حضور داشتند و انقلاب ما یک انقلاب کاملا مردمی بود.

استاندار کرمانشاه افزود: در ادامه مسیر انقلاب نیز و در جریان توطئه‌های مختلفی که دشمنان انقلاب برای ما بوجود آوردند، از جنگ تحمیلی گرفته تا ترور و تهدید و تحریم، این حضور مردم بود که همه نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه مسیر انقلاب با گذشت حدود ۴۰ سال از پیروزی انقلاب تغییری نکرده، گفت: امروز شاهدیم آرمانهای انقلاب تغییری نکرده و این نیز از خصوصیات انقلاب اسلامی ایران است. امروز نیز ملت ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری از انقلاب و نظام دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه دستاوردها و ابعاد انقلاب اسلامی ایران تنها دستاوردهایی داخلی نیست، گفت: آن مشعلی که امام(ره) برافروخت موجب احیاء اسلام در جهان شد.

رازانی به پیروزی کشور در موضوع پرونده هسته‌ای نیز اشاره کرد و گفت: شاهد بودیم دولت تدبیر و امید در مذاکرات با شش قدرت دنیا از موضع عزت و اقتدار از حقوق ملت دفاع کرد و تحریم‌های ظالمانه که علیه کشورمان وضع شده بود را برداشت و امروز شرایط و زمینه برای توسعه کشور هموارتر شده است.

استاندار کرمانشاه به انتخابات هفتم اسفند نیز اشاره کرد و با دعوت از همه مردم برای حضور در این انتخابات، گفت: ملت ایران در همه عرصه‌های حمایت از نظام و انقلاب حضوری پرشور داشته‌اند و مطمئنا در انتخابات هفتم اسفند نیز حضوری آگاهانه و پرشور پای صندوق‌های اخذ رای برای تعیین سرنوشت خود خواهند داشت.

وی افزود: مطمئنا همانگونه که امروز ملت ایران به خیابانها آمدند، هفتم اسفند نیز پای صندوق‌های رای خواهند آمد تا هم در تعیین سرنوشت خود سهیم شوند و هم خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان نظام بکشند.

 

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.