stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 304830
  • 07 فروردین 1400 - 19:01
5
استاندار خوزستان:

مراسم نیمه شعبان و سیزده بدر برگزار نمی‌شود

مراسم نیمه شعبان و سیزده بدر برگزار نمی‌شود
خوزستان - سلیمانی دشتکی با بیان اینکه در برخی شهرهای خوزستان به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی روند شیوع بیماری تغییر کرده و تعداد شهرهای قرمز از هشت شهر به ۱۱ شهر رسیده گفت: مراسم مربوط به نیمه شعبان و همچنین سیزده بدر طبق مصوبه ستاد ملی برگزار نمی‌شود.
قلم | qalamna.ir :

«قاسم سلیمانی دشتکی» عصر امروز (شنبه ۷ فروردین) در پایان نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه آخرین وضعیت شهرها و عملکرد ستاد و قرارگاه نظارتی و قرارگاه غربالگری محله به محله مورد بررسی قرار گرفت. 

استاندار خوزستان افزود: روند بیماری در مجموع نزولی است اما در برخی شهرها متاسفانه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی روند تغییر کرده و تعداد شهرهای قرمز از هشت شهر به ۱۱ شهر رسیده و ۲ تا سه شهرستانی که مراسم پر جمعیت در آنها برگزار شد به وضعیت قرمز تغییر یافت. 

وی با بیان اینکه در جلسه اعلام کردم صاحبان عزا و جشن بدانند عامل گرفتاری و عذاب مردم شده اند اضافه کرد: فرمانداران نیز بدانند اگر سهل انگاری کنند، دچار چنین حالتی شده و سیر بیماری از کنترل خارج می‌شود. 

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه تلاش کردیم خرمشهر از نارنجی به زرد تبدیل شود اما به دلیل برگزاری مراسم پرجمعیت دوباره قرمز شد تصریح کرد: کسانی که پروتکل‌های ج را رعایت نمی‌کنند و چنین مراسماتی برگزار می‌کنند به شکل غیرمستقیم عامل انتشار ویروس و مرگ هستند و باید محاکمه شوند و با آنها برخورد شود. 

وی عنوان کرد: از اعضای شورای تامین شهرستان ها نیز می‌خواهم اسلحه‌هایی که در این مراسم مورد استفاده قرار می‌گیرد سریعا توقیف شود و سلاح‌هایی که دارای مجوز هستند مجوزشان ابطال شود و موارد غیرمجاز هم مطابق قانون پیگیری و برخورد شود. 

استاندار خوزستان با بیان اینکه اگر مردم بیشتر رعایت کنند امیدوارم به زودی از وضعیت قرمز و نارنجی خارج شویم یاد آور شد: مراسم مربوط به نیمه شعبان و همچنین سیزده بدر طبق مصوبه ستاد ملی برگزار نمی‌شود و امیدوارم مردم در این خصوص همراهی داشته باشند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.