stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 321450
  • 14 فروردین 1400 - 23:47
2
نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد:

آرمان های جمهوری اسلامی را محقق سازیم

آرمان های جمهوری اسلامی را محقق سازیم
همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: خواسته به حق مردم تحقق این آرمان ها است بدین ترتیب، بایستی همگی تلاش کنیم تا آرمان های جمهوری اسلامی در حد اعلا محقق و شاهد تحقق رضایتمندی مردم باشیم.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌الله شعبانی موثقی امروز در نخستین شورای اداری استان همدان سال جاری که همزمان با سالگرد شهادت شهید حاج محمد میرزا سلگی برگزار شد، با تاکید بر اینکه در آغاز امسال، همه افراد نیازمند توجه معنویت و ارتباط با خدا هستند، عنوان کرد: مسئولان بیشتر نیازمند ارتباط با خدا هستند چراکه هرچه معنویت تقویت شود و تعهد ما نسبت به خدا بیشتر شود، طبیعتاً در مقابل مردم هم بهتر عمل می‌کند.

وی با بیان این موضوع ادامه داد: میزان تعهد ما در مقابل وظایف و مسئولیت‌ها به همان اندازه است که در تعهد با پروردگار بسته‌ایم و امیدواریم که بتوانیم در آستانه ماه مبارک رمضان نیازمندی جامعه اسلامی به معنویت را لحاظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، به تعطیلی و عدم برگزاری مراسم های مذهبی و نمازهای جمعه در مساجد و برگزاری مناسک مذهبی به سبب شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: این تعطیلی ها آسیب هایی را در پی دارد بدین سان امید است تا با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانیم رویکردی مناسب در این مسیر اخذ تماییم.

حجت‌الاسلام المسلمین شعبانی موثقی در این راستا خاطرنشان کرد: جامعه مذهبی ما در سال گذشته نشان داد که بیشترین رعایت را داشته است، ما نیز خود را را موظف رعایت همه پروتکل‌ها می‌دانیم اما نباید مردم دچار دوگانگی شوند که برخی از اماکن باز بوده اما وقتی به مساجد و نمازجمعه می‌رسد تعطیل می‌شوند که امیدواریم در این زمینه تصمیم های خوبی با رعایت همه پروتکل‌ها گرفته شود.

امام جمعه شهر همدان با نگاهی به شعار سال جاری به بخشی از موانع و مشکلات اشاره کرد و گفت: بخشی از مشکلات به تورم در قوانین برمی‌گردد به نوعی که در عرصه قوانین با تورم روبرو هستیم که دست مدیران را بسته است.

وی با تصریح بر اینکه که امیدواریم مسئولان و نمایندگان در زمینه مانع زدایی اقدام نمایند به برگزاری انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: بایستی بتوانیم با تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و ترغیبمردم به این حضور به نحو مناسبی وارد کار شویم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه این عرصه نیازمند اعتمادسازی و امیدآفرینی است، اظهار کرد: بایستی خدمات و اتفاقات خوبی که در سال گذشته به انجام رسیده است به مردم معرفی و برای آن ها شرح داده شوند.

وی با بیان اینکه در برخی موارد نقاط ضعفی داریم که ممکن است محور قضاوت قرار گیرد، گفت: مردم به نظام جمهوری اسلامی پایبند هستند و اگر گلایه مندی هایی وجود دارد به این سبب است که عقیده دارند که برخی از شعارهای جمهوری اسلامی محقق نشده است که از جمله این موارد میتوان به اصلاح اقتصاد، ارتقای فرهنگ عمومی و معنوی کشور اشاره کرد.

امام جمعه شهر همدان در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: خواسته به حق مردم تحقق این آرمان ها است بدین ترتیب، بایستی همگی تلاش کنیم تا آرمان های جمهوری اسلامی در حد اعلا محقق و شاهد تحقق رضایتمندی مردم باشیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.