stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 3291
  • 31 شهریور 1394 - 12:34
0

بهتر شدن در این وضعیت آسان نیست

بهتر شدن در این وضعیت آسان نیست

سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست سنگین مقابل کانادا در جام جهانی با اشاره به قدرتمند بودن حریفش گفت: تلاش خواهیم کرد خیلی بهتر ظاهر شویم اما این کار آسان نیست.

قلم | qalamna.ir :

اسلوبودان کواچ در نشست خبری پس از دیدار تیم ملی ایران برابر کانادا در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب گفت: من به کانادا تبریک می‌گویم. آنها امروز خیلی قوی بازی کردند. ما در شکل خوبی نبودیم ولی تلاش کردیم نسبت به شکست روز گذشته واکنش نشان دهیم، با این حال از نظر ذهنی خوب نبودیم.

وی ادامه داد: تلاش کردیم اما در طرف دیگر یک تیم خوب حضور داشت. شانس در برخی لحظات برای ما مهم بود ولی در آن لحظات خوش شانس نبودیم. در ست دوم که ما بازی را ۲۹ بر ۲۷ واگذار کردیم، روی یک صحنه تنها یک میلیمتر از توپ روی خط تماس داشت و این روحیه شما را خیلی پائین می‌آورد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پایان صحبت‌هایش گفت: فردا روز دیگری برای ما است و تلاش خواهیم کرد خیلی بهتر ظاهر شویم اما این کار آسان نیست.

تیم ملی والیبال ایران صبح امروز سه‌شنبه دهمین بازی خود در جام جهانی را مقابل کانادا برگزار کرد و ۳ بر صفر مغلوب حریف خود شد. ایران فردا و در یازدهمین و آخرین بازی خود در این رقابتها به مصاف مصر می‌رود.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.