stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 345036
  • 26 فروردین 1400 - 12:47
1
استاندار استان مرکزی:

پتروشیمی شازند، تامین کننده اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی در استان مرکزی است

پتروشیمی شازند، تامین کننده اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی در استان مرکزی است
مرکزی_ استاندار مرکزی گفت: مقرر شد پتروشیمی شازند تولیدات اکسیژن خود را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای درمان بیماران کرونایی قرار دهد.
قلم | qalamna.ir :

سید علی آقازاده در نشست امروز با موضوع عبور از پیک چهارم کرونا و ایجاد انسجام و یکپارچگی ابراز کرد: دو فضای جدید با بهره‌گیری از امکانات ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و هلال احمر برای پذیرش بیماران کرونایی در اراک طی نشستی در روز جاری پیش بینی شد.

 وی با اشاره به اینکه امید است اقشار مختلف مردم همچون یکسال گذشته همکاری و تعامل لازم را در این راستا داشته باشند، اظهار کرد: شرایط کرونا در استان به شدت آینده تیره و تاری دارد، اما باید اذعان داشت که در طول چندروز گذشته مردم در شهرها و روستاهای استان، همکاری مناسب تری نسبت به هفته های گذشته دارند.

آقازاده افزود: بازار و مراکز خرید شهر اراک و شهرهای بزرگ استان با همکاری مردم کاملا تحت نظارت است و فعالیت ندارند بنابراین شاهد ترافیک روان و بسیار کمتری نسبت به گذشته هستیم که تاثیر گذار است.

استاندار مرکزی اظهار داشت: موجی که از نوروز امسال در استان ایجاد شد منجر به تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های استان شده است که ناچار شدیم فضاهای دیگری را برای بستری بیماران کرونایی آماده سازی کنیم.

وی یادآور شد: روز پنجشنبه گذشته حدود ۲۲۰ کپسول اکسیژن را برای استفاده بیماران کرونایی از صنایع و ادارات استان جمع آوری کردیم که روز جاری  هم ۳۰۰ کپسول را از دستگاه‌ها، صنایع و برخی خیران آماده شد و مسئولیت تامین اکسیژن هم بر عهده شرکت پتروشیمی شازند است.

استاندار مرکزی بیان داشت: تعدادی پتو، ویلچر و نیروی آماده به کار مورد نیاز، با همکاری هلال احمر و مراکز درمانی صنعت نفت، نظامی و انتظامی استان در حال تامین است.

آقازاده عنوان کرد: امید است مردم و خیران و به ویژه پرستانی که بازنشسته هستند و آمادگی ارائه خدمات را به بیماران دارند خود را به دانشگاه علوم پزشکی معرفی کنند تا از ظرفیت آنان در ۱۰ روز آتی بهره گیری شود.

وی بیان کرد: چنانچه بتوانیم با همین محدودیت های ایجاد شده و تعامل و همکاری مردم حدود ۱۰ روز دیگر به همین منوال پیش برویم انتظار می رود پیک کرونا در استان تثبیت شود.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.