stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 357768
  • 01 اردیبهشت 1400 - 23:22
1

لزوم پیگیری حضوری مسئولان برای حل مشکلات خوزستان

لزوم پیگیری حضوری مسئولان برای حل مشکلات خوزستان
خوزستان - استاندار خوزستان : مشکلات استان تنها با نامه نگاری حل نمی‎شوند.
قلم | qalamna.ir :
استاندار خوزستان در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: مدیران استانی باید حضوری پیگیر حل مشکلات خوزستان باشند و تنها با نامه نگاری مشکلی حل نمی‎شود.
قاسم سلیمانی دشتکی افزود : مدیران استان نباید منتظر تخصیص اعتبار باشند و باید برای گرفتن اعتبار و حل مشکلات استان و انجام پروژه‌ها تلاش کنند.

وی گفت: مدیران استان مشکلات خوزستان را در وزارتخانه‌های مربوطه خود و برای مسوولان کشور مطرح کنند و به دنبال حل مشکلات مردم باشند.

استاندار خوزستان ادامه داد: متاسفانه در بسیاری موارد مسوولان در سطح کشور از مشکلات استان به دلیل مطرح نشدن مسایل استان بی‌اطلاع هستند، این در حالی است که برای حل مشکلات استان و انجام پروژه‌ها، باید در سطح ملی اقدام شود.

در نشست امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان مشکلات واحد‌های تولیدی شرکت فولاد کاوه اروند در خرمشهر، شرکت گروه ملی فولاد ایران، تعاونی ماکیان لذیذ و شرکت گیتی پسند در استان بررسی شد.

بیشتر این واحد‌های تولیدی با مشکل نبود نقدینگی و داشتن معوقات بانکی روبه رو بودند و شرکت گروه ملی نیز امکان تمدید کارت بازرگانی خود به دلیل داشتن چک برگشتی را ندارد.

در این نشست مصوب شد که با تشکیل کارگروه کارشناسی مشکلات شرکت ماکیان لذیذ و گیتی پسند بررسی و سپس نتیجه گیری شود و با کمک و حمایت از شرکت فولاد کاوه اروند که برای بازپرداخت بدهی بانکی خود مشکل داشت موافقت شد.

همچنین در این نشست مصوب شد که مشکل شرکت گروه ملی در کار گروه مربوطه طرح، و موانع تولید بررسی شود.
هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خوزستان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.