stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 357836
  • 02 اردیبهشت 1400 - 11:39
1
مدير امور آب و فاضلاب شهرستان خنداب خبر داد،

رفع مشکلات کمی و کیفی آب ۱۵ روستای شهرستان خنداب

رفع مشکلات کمی و کیفی آب ۱۵ روستای شهرستان خنداب
مرکزی_ مدير امور آب و فاضلاب شهرستان خنداب از برطرف شدن مشكلات كمي و كيفي آب در 15 روستاي اين شهرستان در سال 99 خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

محمد رضا نعیمی اظهار داشت: در ابتدای سال گذشته وضعیت تامین آب روستاهای شهرستان خنداب به دقت مورد بررسی قرار گرفت و پس از برنامه ریزی لازم توانستیم با انجام اقدامات مناسب ، مشکلات کمی و کیفی آب در ۱۵ روستای این شهرستان را برطرف نماییم.

وی در تشریح این اقدامات عنوان کرد : ارتقا کیفیت آب در مجتمع آبرسانی شهید که آب مورد نیاز۴ روستای شهید ، قشلاق عبدالکریم ، سیردر و دارانجیر را تامین می نمایند ، در دستور کار قرار گفت و با نصب یک دستگاه پکیج حذف نیتـرات با ظرفیت ۵ لیتر در ثانیه و ساخت اتاقک برای این دستگاه ، خوشبختانه مشکل کیفی آب این ۴ روستا بر طرف گردید.

وی همچنین از رفع گرفتگی خط انتقال آب این مجتمع به طول ۳۵۰۰ متر خبر داد و گفت: برای حل مشکل کمبود آب شرب در ۴ روستای مجتمع رازگردان شامل رازگردان ، قلیچ تپه ، گاوجلو و لنجاب و همچنین برای کمبود آب روستاهای ایوند ، عباس آباد و آقداش ، اقدامات لازم از جمله تعویض و افزایش قدرت پمپ و دینام و تعویض و افزایش قدرت ترانس برق صورت گرفت که خوشبختانه مشکلات کم آبی روستاهای مذکور برطرف شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خنداب افزود: با اجرای عملیات بای پس ( کوتاه کردن مسیر خطوط لوله ) از خط پمپاژ بهارستان به خط انتقال گرکانک و غینرجه ، وضعیت تامین آب ۲ روستای گرکانک و غینرجه بهبود یافت .

وی از رفع گرفتگی و افت فشار در شبکه توزیع آب روستای استوه و همچنین بهبود وضعیت آب روستای امامزاده دهچال با استفاده ازپیمایش مشترکین و انجام اقدامات فرهنگ سازی در سال ۹۹ خبر داد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خنداب در جمع بندی اقدامات صورت گرفته اظهار داشت در سال ۹۹ مجموعا ۲۸۰۰ متر تعویض و توسعه شبکه انجام شده است که بخشی از آن با مشارکت دهیاری ها صورت گرفته است.

وی همچنین از رفع ۱۴۶۰ مورد حوادث و اتفاقات ، تعویض ۱۴۷ مورد کنتور خراب ، شناسایی ۸۷ مورد انشعاب غیر مجاز و حفر یک حلقه چاه در شهر جاورسیان خبرداد.

نعیمی، شستشوی ۱۱۰ باب مخزن ذخیره آب ، ار تقاء ۶ سیستم گند زدایی ، انجام مستمر آزمایشات شیمایی و میکروبی از مراحل تولید تا توزیع آب را ، از دیگر اقدامات مهم امور آب و فاضلاب شهرستان خنداب در سال ۹۹ برشمرد.

هشتگ: , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.