stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 365391
  • 27 اردیبهشت 1400 - 9:54
3
فرماندار همدان خبر داد:

بازنگری کارشناسی شعب اخذ رای در شهرستان همدان

بازنگری کارشناسی شعب اخذ رای در شهرستان همدان
همدان- فرماندار همدان از بازنگري شعب اخذ راي با نگاه علمي و پيش بيني ملاحظات بهداشتي خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، محمدعلی محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی از شاخص های مد نظر در انتخاب شعب اخذ رای گفت: در دسترس بودن برای مردم، پوشش مناسب خدمات ارتباطی و امنیت از جمله این شاخص ها است.

فرماندار همدان افزود: با توجه به شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا برخورداری از فضای فیزیکی با متراژ مناسب، ورودی های متعدد، امکان تهویه مناسب هوا و رعایت فاصله گذاری در بازنگری شعب اخذ رای مد نظر قرار می گیرد.

وی در این راستا اضافه کرد: در برخی از شعب اخذ رای شهری در دوره های قبلی انتخابات کمتر از ۱۳۰ رای و در برخی حدود ۳ هزار رای داشتیم که در این راستا با ملاحظه تراکم جمعیت،فاصله جغرافیایی و تعداد آرائ ماخوذه تغییراتی در محل شعب اخذ رای در دستور کار قرار گرفته است.

محمدی با بیان اینکه سلامت انتخابات باید برای همه نصب العین باشد تصریح کرد : برای کلیه رده های اجرایی انتخابات آموزش های لازم و جلسات توجیهی با زمانبدی مشخص در قالب تقویم آموزش تدوین شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت شیوع کرونا تعداد جلسات آموزش را افزایش دادیم و ناچاریم جلسات را با نفرات محدودتری برگزار کنیم.

فرماندار همدان در پایان سخنان خود یادآور شد: ۳۱۴ شعبه اخذ رای شهرستان در حال بررسی دقیق با ملاحظات ذکر شده هستند و تا نیمه خرداد ماه کار جانمایی شعب به پایان خواهد رسید.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.