stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 366269
  • 29 اردیبهشت 1400 - 15:29
2
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان:

برگزاری امتحانات نهایی در استان همدان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

برگزاری امتحانات نهایی در استان همدان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی
همدان- معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: امتحانات نهایی در استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، مصطفی آزادبخت در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش استان همدان از شوراهای فعال است که خروجی خوبی داشته است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی، گفت: خوشبختانه این امتحانات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است و در روزهای آتی نیز به همین شکل دنبال خواهد شد.
این مسئول اجرای برنامه تحولی «مدرسه، کانون تربیتی محله» را یک کار ارزشمند خواند و تصریح کرد: برای تحقق اهدف این برنامه مهم که ابتکار دستگاه تعلیم و تربیت است، .باید دستگاه های مختلف نقش آفرینی کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به نقش خیرین در برنامه های مختلف دستگاه تعلیم و تربیت، گفت: خیرین نیک اندیش برای کارهای فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش با انگیزه بالاتری  وارد میدان شده اند.

اهمیت نقش آفرینی دستگاه های ذیربط برای تحقق “مدرسه کانون تربیتی محله”

در ادامه، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که برای اجرای سند تحول بنیادین،  ۲۵ بسته تحولی در دستگاه تعلیم و تربیت تدارک و عملیاتی شده است، اظهار کرد: مدرسه کانون تربیتی محله از جمله این بسته های تحولی است که برای تحقق آن در استان از  تمامی  ظرفیت ها و امکانات موجود استفاده  خواهد شد.
محمد پورداود ارتباط مدرسه و زندگی اجتماعی را از جمله اهداف این برنامه تحول آفرین ذکر کرد و افزود:  نقش آفرینی دستگاه های ذیربط در این زمینه بسیار مهم است و باعث ارتقای جایگاه مدرسه به عنوان کانون پیشرفت فرهنگی و تربیتی می شود.
وی در ادامه  با اشاره برگزاری مطلوب امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم، گفت: این امتحانات در ۱۳۰ حوزه امتحانی با کمال آرامش در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با تأکید بر این که حفظ سلامت فرهنگیان و دانش آموزان برای ما  اصل است،خاطرنشان کرد: پروتکل های بهداشتی در حوزه ها کاملا رعایت شده و  مراقبین سلامت آموزش و پرورش در حوزه های امتحانی حضور مستمر دارند و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی نیز  نظارت می کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.