stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 366532
  • 30 اردیبهشت 1400 - 19:23
1
فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی راه و شهرسازی همدان خبر داد:

۱۶ مورد رفع تصرف از اراضی ملی در استان همدان

۱۶ مورد رفع تصرف از اراضی ملی در استان همدان
همدان- فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی راه و شهرسازی همدان عنوان کرد: مجموعاً از ابتدای سال 1400 تاکنون 16 مورد رفع تصرف از اراضی ملی صورت گرفته که 13 مورد در فروردین ماه و 3 مورد در اردیبهشت ماه انجام شده است.
قلم | qalamna.ir :
قلم از همدان و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، سرهنگ حمید چراغی گفت: با همکاری ادارات نظارتی و پیرو بازدید انجام شده و دستور اکید وی برای رفع تصرف از اراضی مذکور، ۴۴۱ هزار و ۳۵۰ متر مربع از اراضی ملی که در استان توسط افراد سودجو تصرف شده و در آن نهال کاری و ساختمان نیز بنا شده بود، پس از شناسایی و انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضایی وانتظامی، رفع تصرف شد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی راه و شهرسازی همدان عنوان کرد: در مجموع، از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۶ مورد رفع تصرف از اراضی ملی صورت گرفته که ۱۳ مورد در فروردین ماه و ۳ مورد در اردیبهشت ماه انجام شده است.

وی ادامه داد: رفع تصرف از اراضی ملی به مساحت تقریبی ۴۴۱ هزار و ۳۵۰ متر مربع و به ارزش ۳۸ میلیارد تومان در مناطق حیدره،گنجنامه،صدف،خاکو و مریانج توسط نیروهای یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان انجام شده است.

چراغی در پایان تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی همدان با توجه به اهمیت اراضی ملی به عنوان سرمایه های ارزشمند، از تمام ظرفیت های موجود درون سازمانی و برون سازمانی در تعامل با دیگر نهادهای مرتبط از جمله دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و ثبت اسناد، استفاده بهینه خواهد کرد تا ریشه زمین خواری و تصرفات اراضی ملی را بخشکاند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.