stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 367084
  • 02 خرداد 1400 - 22:00
0
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان در بازدید از سدگرین نهاوند خبر داد:

پیشرفت ۱۳ درصدی عملیات اجرایی سد “گرین” نهاوند

پیشرفت ۱۳ درصدی عملیات اجرایی سد “گرین” نهاوند
همدان- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان از پیشرفت 13 درصدی عملیات اجرایی سد "گرین" نهاوند خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

به‌گزارش قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، منصور ستوده در حاشیه بازدید از سد گرین ضمن اشاره به تملک ۴۸ هکتار از اراضی سد گرین نهاوند گفت: این میزان تملک مربوط به اراضی منابع طبیعی و همچنین آزاد سازی معدن است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان گفت: با توجه به تامین اعتبار پروژه از محل ماده ۵۶(بانک کشاورزی) مشاور پروژه متعهد شد تا برنامه زمانبندی قبلی را بروزرسانی و به پیمانکار طرح ارائه دهد.

ستوده افزود: اعتبار ۱۷۲ میلیارد تومانی طرح از محل ماده ۵۶ در طول سه سال و بصورت هر شش ماه  از طریق بانک کشاورزی به پروژه تزریق خواهد شد و طبیعتا” با توجه به اخذ اعتبار پیشرفت پروژه سریعتر خواهد بود و از اسفندماه سال ۹۹ تاکنون نیز مبلغ ۲۳ میلیارد تومان از طریق بانک کشاورزی پرداخت گردیده است.

وی ادامه داد: اکنون عملیات بتن ریزی، کالورت و گالری و خاکبرداری و حمل ناحیه لغزشی جناح چپ مخزن سد در حال انجام است ودر روزهای آینده پروژه با سرعت بیشتری به کار خود ادامه خواهد داد. 

ستوده در پایان تصریح کرد: حجم مخزن ۱۰ میلیون متر مکعبی با حجم تنظیمی ۲۲.۱ میلیون مترمکعب آب شرب و صنعت است و همینطور سیستم انحراف که در طرح قبل تونلی به طول تقریبی یک کیلومتر بود، اما در طرح جدید سیستم انحراف کالورت بتنی به‌طول تقریبی ۳۳۵ کیلومتر است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.