stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 367718
  • 03 خرداد 1400 - 17:39
0
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:

باید نگاه متفاوتی در اعمال خاموشی ها به خوزستان شود

باید نگاه متفاوتی در اعمال خاموشی ها به خوزستان شود
خوزستان - دلایل قطع برق و خاموشی باید برای مردم و نمایندگان خوزستان مشخص شود
قلم | qalamna.ir :

سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: دلایل قطع برق و خاموشی باید برای مردم و نمایندگان خوزستان مشخص شود. اینکه در این فصل از سال و در ابتدای فصل گرما در تامین برق دچار مشکل شده‌ایم، جای سوال دارد و با این وضعیت نمی‌شود در خوزستان زندگی کرد.

او افزود: گفته می‌شود برخی از واحد‌های نیروگاه‌ها به دلیل تعمیرات در مدار نیستند، اما این مساله اصلا قابل پذیرش نیست، زیرا باید تعمیرات واحد‌های نیروگاهی به ویژه در خوزستان در فصلی انجام شود که نیاز به برق کمتر است نه در شرایطی که اکنون با آن مواجه هستیم.

حسینی با بیان اینکه اعمال خاموشی و قطعی برق در خوزستان علاوه بر اینکه سلامت مردم را به خطر می‌اندازد، اموال مردم و لوازم خانگی آن‌ها را نیز دچار مشکل می‌کند، تصریح کرد: اگر به درجه‌ای برسیم که نیاز به اعمال خاموشی باشد، باید خاموشی‌ها زمان‌بندی شده باشند و از پیش به مردم اطلاع داده شود تا بتوانند وسایل برقی حساس خود را از مدار خارج کنند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: باید نگاه متفاوتی در اعمال خاموشی به خوزستان شود. شبکه برق یک شبکه سراسری است و اگر بنا است خاموشی در استان‌ها اعمال شود می‌توان این خاموشی را در استان‌هایی اعمال کرد که وضعیت دمایی بهتر و هوای خنک‌تری دارند و همانگونه که در زمستان، خوزستان در مصرف گاز نهایت همکاری را با کشور و استان‌های سردسیر دارد، انتظار داریم در اعمال خاموشی‌ها نیز نگاه ویژه‌ای به خوزستان شود و خاموشی در استان‎هایی اعمال شود که خنک هستند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.