stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 36855
  • 07 فروردین 1399 - 11:51
4
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب:

آمار ابتلا به کرونا در سرپل ذهاب به ۴ نفر رسید / دو نفر فوت شدند

آمار ابتلا به کرونا در سرپل ذهاب به ۴ نفر رسید / دو نفر فوت شدند
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب گفت: آمار مبتلایان کرونایی در شهرستان سرپل ذهاب به تعداد ۴ نفر رسیده است که متاسفانه دو نفر از آنها فوت شده اند.
قلم | qalamna.ir :

دکتر مازیار طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: با مثبت اعلام شدن تست یکی دیگر از شهروندان، هم اکنون آمار مبتلایان کرونایی در شهرستان سرپل ذهاب به تعداد ۴ نفر رسیده است که متاسفانه دو نفر از آنها فوت شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب افزود: با افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان لازم است که مردم نکات و تذکرات بهداشتی را بیشتر رعایت کرده و اقدامات خود مراقبتی را با دقت بیشتری انجام دهند تا زنجیره انتقال این بیماری در شهرستان قطع شود.

وی با بیان اینکه قرنطینه خانگی بهترین روش برای قطع زنجیره انتقال این بیماری است ادامه داد: مردم شهرستان لازم است که جز در موارد ضرورت از منزل خارج نشوند و در این ایام نوروز که سنتهای قدیمی دید و بازدید، صله رحم، تفریح و گردش در طبیعت بیشتر می شود لازم است که از انجام آنها خودداری کرده و برای حفظ سلامت خود،‌ خانواده و سایرین در خانه بمانند.

طهماسبی تصریح کرد: خوشبختانه بیشتر مردم در حال رعایت کردن موارد بهداشتی و خود مراقبتی هستند اما متاسفانه عده معدودی رعایت نمی کنند که اینگونه رفتار مصداق نوشداروی بعد از مرگ سهراب بوده و اگر آمار بالاتر برود دیگر کنترل و قطع زنجیره انتقال آن دشوار خواهد بود.

این مسئول اذعان داشت: اقدامات مقابله ای خوبی توسط نهادهای مختلف در شهرستان انجام شده است و یگانهای نظامی و انتظامی نیز در حال همکاری با مدیریت درمان شهرستان هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت در ۱۳ فروردین گفت: سیزده بدر امسال بزرگترین تجمع مردمی برای انتقال ویروس کرونا است که به شدت سلامتی مردم را به مخاطره خواهد انداخت، لذا از عموم مردم عزیز درخواست داریم که جهت حفظ سلامت خود و سایرین به سیزده بدر امسال نه بگویند و همچون مراسمات سنتی جمعه غریبان و جمعه آخر سال از برگزاری آن خودداری کرده و از منزل خارج نشوند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.