stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 369652
  • 10 خرداد 1400 - 11:27
1

بیش از ۱۶ تن مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

بیش از ۱۶ تن مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

بیرجند – – فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

قلم | qalamna.ir :

سردار ناصر فرشید روز دوشنبه در حاشیه بازدید استاندار خراسان جنوبی از کشفیات مواد مخدر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت ۲۵ باند حمل و توزیع مواد مخدر متلاشی شده است.

وی افزود: این محموله‌های مواد مخدر طی ۶۹ عملیات جداگانه کشف و ۴۱ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان کرد: طی یک هفته گذشته با تلاش ماموران پلیس در خراسان جنوبی بیش از ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده که عمده مواد مخدر کشف شده مرفین بوده است.

وی گفت: ماموران فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۲ تریلی حامل مواد مخدر را که در حال تردد به سمت شهرهای مرکزی کشور بودند،  شناسایی کردند و در عملیاتی پلیسی هر ۲ خودرو توقیف و سه متهم دستگیر شدند.

سردار فرشید افزود: ۲ تریلی حامل مواد مخدر صنعتی در شهرستان طبس شناسایی و توقیف شدند و در بازرسی از آنها یک تن و ۳۰۸ کیلوگرم مرفین کشف شد.

وی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.  

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با قدردانی از استاندار، اعضای شورای تامین و شورای قضایی استان برای همراهی و همکاری با این مجموعه تاکید کرد: پلیس به طور شبانه‌روزی با چشمان بیدار، تحرکات اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را رصد می‌کند و اجازه ناامنی و جولان به مخلان امنیت عمومی را نخواهد داد.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.