stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 16 June , 2024
  • کد خبر : 372016
  • 18 خرداد 1400 - 18:10
1

یازدهمین نمایشگاه ملزومات جهیزیه زوج‌های جوان در شیراز

یازدهمین نمایشگاه ملزومات جهیزیه زوج‌های جوان در شیراز
فارس_ یازدهمین نمایشگاه ملزومات جهیزیه زوج‌های جوان و خدمات مرتبط به همراه ششمین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا عصر امروز در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس شروع به کار کرد.
قلم | qalamna.ir :
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس از برگزاری این نمایشگاه در سالن های بهار و سرو در مساحتی بیش از ۴ هزار مترمربع خبر داد.
سید محمود موسوی افزود: ۳۸ شرکت تولید کننده و فعال در حوزه ارائه کالا و خدمات از سراسر نقاط کشور از جمله استان‌های فارس، تهران، خراسان رضوی، اصفهان و آذربایجان شرقی با زمینه فعالیت ارائه انواع خدمات و کالا‌های جهیزیه شامل لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، فرش ماشینی، قابلمه، بلورجات و چینی، حوله و چمدان، تشک و خوشخواب، آتلیه‌های عکاسی  در این نمایشگاه حاضر هستند.
 
وی گفت: برای کمک به تسهیل امر حسنه ازدواج، زوج‌های جوان می‌توانند برخی اقلام و خدمات مورد نیاز خود را از این نمایشگاه به صورت اقساطی تهیه کنند.
 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس افزود: در راستای صیانت از سلامت بازدیدکنندگان و اجرای دستور العمل‌های بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا، ورود بازدیدکنندگان قبل از ورود با دریافت نوبت بازدید رایگان آنلاین از وبسایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir و به هنگام بازدید نیز با استعلام کد ملی از سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور جلوگیری از ورود بیماران در دوره نقاهت و قرنطینه و افراد مشکوک و ناقل به سالن‌های نمایشگاهی صورت می‌پذیرد.
 
 
استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دریافت نوبت بازدید از وبسایت نمایشگاه بین المللی فارس برای بازدید از سالن‌ها الزامی است و تمامی علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا روز شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس مراجعه کنند.
هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.