stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 37264
  • 09 فروردین 1399 - 19:43
0
استاندار همدان تاکید کرد:

ورود افراد غیر ساکن به همدان ممنوع است

ورود افراد غیر ساکن به همدان ممنوع است
استاندار همدان با تاکید بر این که از ورود خودورهاي پلاکهاي غير بومي به داخل شهرها ممانعت به عمل مي آيد، خاطر نشان کرد: فقط افراد ساکن هر شهر حق ورود به داخل شهر را دارند.
قلم | qalamna.ir :

قلم، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان، سیدسعید شاهرخی، در بازدید از مبادی ورودی و خروجی شهر همدان پس از آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت:همزمان با سراسر کشور طرح عملیاتی کم کردن تحرکات اجتماعی که لازمه کنترل ویروس کرونا است در استان همدان عملیاتی شد.

استاندار همدان با تاکید بر این که از ورود خودورهای پلاکهای غیر بومی به داخل شهرها ممانعت به عمل می آید، خاطر نشان کرد: فقط افراد ساکن هر شهر حق ورود به داخل شهر را دارند.

این مقام مسئول بااشاره به این که خروج افراد غیرساکن و مسافر شهرهای محل حضور فعلی برای رفتن به محل سکونت خود بلامانع و بلکه تسریع می شود، اظهار کرد: این افراد در طول مسیر اجازه ورود به شهرها را نداشته و از کنار گذرها عبور خواهند نمود.

شاهرخی ادامه داد: نرخ شیوع ویروس کرونا در استان همدان یک سوم میانگین کشوری است.

استاندار همدان با بیان این که به همت فرمانداری ها کنترل ورود و خروج شهرها انجام می شود و نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج مبادی را کنترل می کنند، تاکید کرد: اتومبیل دارای پلاک غیر بومی درصورت تخلف یک ماه توقیف و پانصد هزار تومان جریمه می‌شوند.

 

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.