stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 3742
  • 03 مهر 1394 - 0:19
2

فلش به دوربین سلفی گوشی هوشمند اضافه شد !!!

Selfshot برنامه‌ای است که برای اضافه‌کردن فلش به دوربین سلفی گوشی هوشمند طراحی شده است.

قلم | qalamna.ir :
شاید زمانی که یک سلفی می گیرید حس می کنید دو چیز در سلفی های شما ضعف عمده دارد.یکی چهره تان و دیگری تلفن هوشمندتان . با فاکتور گرفتن از مورد اول به مشکل گوشی های هوشمند می پردازیم.رزولوشن پایین دوربین و نداشتن فلش می تواند به یسلفی های شما آسیب برساند.ولی آیفون ۶s این مشکل را حل کرده است و با افزایش مگاپیکسل و بهبود فلش دوربین جلو عکس های روشن تر و با کیفیت تری به شما می دهد.
فلش به دوربین سلفی گوشی هوشمند اضافه شد !!!
در کنار بهبود کیفیت لنز دوربین اصلی مورد استفاده در آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس، شرکت سازنده سنسور مورد استفاده در دوربین سلفی آن‌ها را هم به ۵ مگاپیکسل ارتقاء داده است.
هرچند نسل جدید گوشی آیفون از وجود فلاش در سنسور سلفی بی‌بهره‌ است، اما اپل سازوکار دیگری را برای بهبود تصاویر سلفی در پیش گرفته است. در واقع شرکت سازنده از صفحه‌ی نمایش به عنوان فلاش دوربین سلفی استفاده کرده و این قابلیت را رتینا فلاش نامگذاری کرده است.
هرچند این قابلیت به طور پیش‌فرض با اپلیکیشن دوربین آیفون ۶ اس ادغام شده، با این حال برای بهره‌مندی از تمامی امکانات آن در دیگر مدل‌های این محصول بایستی از برنامه Selfshot استفاده کرد.
Selfshot در ابتدای امر با سنجش میزان نور محیط، روشنایی صفحه‌نمایش در هنگام تصویربرداری را تنظیم کرده و پس از آن نیز با اعمال افکت‌های خاص بهترین تجربه عکاسی سلفی با آیفون را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.
البته شما همچنین با بهره‌گیری از آن می‌توانید قبل از فشار دادن گزینه گرفتن عکس، پیش‌نمایش آن را در گوشه صفحه مشاهده نمایید.Selfshot علاوه بر قابلیت گرفتن چندین عکس پشت سرهم، امکان فیلم‌برداری و یا تصویری برداری به صورت زمان بندی شده را هم دارا می‌باشد.
منبع : cnet

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.