stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
  • کد خبر : 377525
  • 08 تیر 1400 - 18:27
0

بازگشت فرهاد قائمی به تیم ملی والیبال و چند خبر کوتاه از گلستان

بازگشت فرهاد قائمی به تیم ملی والیبال و چند خبر کوتاه از گلستان

گنبدکاووس – – بازگشت فرهاد قائمی ورزشکار گنبدی به تیم ملی والیبال، مهار آتش‌سوزی در جنگل‌های دست کاشت کلاله، کشف ۲۴ دستگاه ماینر پیشرفته در گنبدکاووس و کشف ۱۲۹ فقره انواع سرقت از مهمترین اخبار کوتاه امروز سه‌شنبه این استان شمالی است.

قلم | qalamna.ir :

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، فرهاد قائمی باحضور در سالن فدراسیون والیبال تمرینات توپی خود را برای حضور در تیم ملی والیبال شروع کرد و تا شروع اردوی آماده سازی المپیک با جوانان تمرین می‌کند.

این بازیکن گلستانی ۳۱ ساله تیم ملی والیبال که با این تیم علاوه بر شرکت در المپیک به افتخارات فراوانی دست یافته بود، فروردین امسال با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود از ادامه حضور در تیم ملی خداحافظی کرده بود.

**

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در گفت و گو با خبرنگار از مهار آتش‌سوزی جنگل‌های دست کاشت کلاله خبر داد و گفت: ساعت ۱۴ امروز با گزارش آتش‌سوزی در جنگل‌های دست کاشت منطقه عرب داغ این شهرستان نیروهای منابع طبیعی به محل اعزام شدند.

عبدالرحیم لطفی با اشاره به اینکه آتش از سفال گندم به محدوده جنگلی سرایت کرد، افزود: نیروهای منابع طبیعی با حضور به موقع خود آتش را در ابتدای ورود به جنگل مهار کردند.

وی ادامه داد: طبق برآورد اولیه آتش‌سوزی امروز به حدود ۲ هزار مترمربع از عرصه جنگلی منطقه عرب داغ کلاله خسارت زد و هم اکنون بایک فروند بالگرد در حال رصد وضعیت این عرصه جنگلی  هستیم. 

**
جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت که ماموران یگان امداد گنبدکاووس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی فعالیت غیرمجاز تعدادی دستگاه ماینر در یکی از واحدهای مرغداری‌ این شهرستان شدند.

سرهنگ فرزاد تاجره افزود: ماموران در بازرسی از محل مورد نظر ۲۴ دستگاه ماینر پیشرفته قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال را کشف کردند و در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

**

معاون عملیات فرماندهی انتظامی گلستان نیز گفت که با هدف برقراری نظم و امنیت بیشتر در جامعه، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان‌های انتظامی و پلیس‌ تخصصی در سطح استان به اجرا در آمد.

سرهنگ حسین پهلوان دلیر افزود: ماموران در این طرح موفق به شناسایی و دستگیری ۳۷ سارق حرفه‌ای شدند که این افراد در تحقیقات مقدماتی پلیس به ۱۲۹ فقره انواع سرقت در سطح استان گلستان اعتراف کردند.

وی، کشف ۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و ۱۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز را از دیگر نتایج اجرای این طرح اعلام کرد و اظهار داشت: دراین ارتباط ۱۱ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

**

فرماندار گرگان در جلسه اضطراری بررسی کمبود آب شرب این شهر گفت: به دلیل خشکسالی و کاهش بارش‌ها برای تامین آب شرب و رفع نگرانی‌ مردم از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد و از شهروندان نیز تقاضا داریم بیش از گذشته در مصرف آب صرفه جویی کنند. 

محمد حمیدی افزود: باتوجه به مصوبات جلسه گذشته در خصوص اضافه شدن ٢٠٠ لیتر بر ثانیه آب به شبکه شهری، اجرایی شدن این مصوبه تا پایان تیر ماه لازم الاجراست که البته تا کنون ١٠٠ لیتر برثانیه وارد مدار شده است.

وی با بیان اینکه استفاده از چاه‌های بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد تا در چند روز آینده وارد شبکه آب شرب شهری شود، اظهارداشت: مشکل چاه آب بیمارستان صیاد شیرازی نیز در چند روز آینده برطرف می‌شود تا نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد.

**

فرمانده انتظامی رامیان نیز از شناسایی و دستگیری عاملان سرقت مسلحانه خبرداد و گفت: ماموران با اطلاع از وقوع سرقت مسلحانه در یکی از مسیرهای روستایی این شهرستان بلافاصله به محل اعزام شدند.

سرهنگ ابوالفضل وزیری افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد ۲ سارق با تهدید اسلحه یک دستگاه پژو ۲۰۶ را متوقف و پس از سرقت اموال راننده از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: ماموران با بررسی‌های فنی و تخصصی هویت متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در کمتر از سه ساعت هر ۲ سارق را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

**

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کلاله، “محمدمهدی و محمدهادی لکزایی فرد” برادران بسکتبالیست دوقلوی کلاله‌ای در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ برای تیم ملی ایران بازی خواهند کرد.

**

مدیرکل غله گلستان از پرداخت ۹۹ درصد بهای محصول کلزاکاران این استان خبر داد و گفت: کل بهای این محصول هفت هزار و ۲۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۶ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال آن به حساب کشاورزان واریز شده است.

سیدخالق سجادی افزود: حدود پنج میلیارد تومان از پول کلزاکاران گلستانی باقی مانده است که پیگیر تامین و واریز آن هستیم.

استان گلستان حدود ۱.۹ میلیون نفر جمعیت دارد که در ۱۴ شهرستان با گستره تقریبی ۲۱ هزار کیلومتر مربع زندگی می‌کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.