stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 37949
  • 11 فروردین 1399 - 11:46
0
رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان خواستار شد:

عملیاتی شدن زیرساخت‌های شهر هوشمند در همدان

عملیاتی شدن زیرساخت‌های شهر هوشمند در همدان
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان با بیان اینکه بایستی زیرساخت‌های شهر هوشمند در همدان عملیاتی شود، گفت: طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی به درستی انجام شود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، اکبر کاوسی‌امید صبح امروز در دومین صحن شورای شهر همدان که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، عنوان کرد: با توجه به شرایط پیش‌رو بهره‌گیری از تکنولوژی روز بسیار اثربخش است و بر همین اساس باید زیرساخت‌های شهر هوشمند عملیاتی شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان ضمن قدردانی از تلاشگران عرصه سلامت و ستاد پیشگیری از کرونا در استان همدان، گفت: انتظار می‌رود دقت نظر این افراد برای مهار بحران کرونا، بیش از پیش باشد.

وی با بیان اینکه هرچند اجرای طرح فاصله اجتماعی در کشور بسیار دیر اجرایی شد اما در نهایت به صورت ملی اعلام شد که انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی و انتظامی دقت نظر بیشتری در راستای اجرای این طرح، داشته باشند، ادامه داد: مردم همدان، مباحث بهداشتی ابلاغ شده را رعایت کرده و در خانه می‌مانند اما برخی از شهروندان رعایت نمی‌کنند که لازم است دقت نظر و جدیت بیشتری را از سوی دستگاه‌های مختلف از جمله دادستان، استاندار و نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی شاهد باشیم.

کاووسی امید با تاکید بر این که انتظار می‌رود طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی به درستی به سرانجام برسد زیرا حفظ سلامت یک انسان و نجات او به مانند نجات کل بشریت است، از ستاد مردمی پیشگیری از کرونا استان همدان که به همت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان شکل گرفته و کارگروه‌های عملیات ضدعفونی معابر، رصد و غربالگری به ترتیب دارای ١٢٠، ۵۰ و ۴۰۰ نیروی مردمی هستند، قدردانی کرد.

وی ادامه داد: این مجموعه‌ها با جدیت، دقت و ایثارگرانه در خدمت ستاد استانی مبارزه با کرونا، همشهریان و کادر درمان هستند که ثمرات خوبی نیز داشته است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان در بخش پایانی صحبت های خود عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه، از مردم استان همدان درخواست دارم که در خانه بمانند.

 

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.