stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 380434
  • 21 تیر 1400 - 12:49
2

اسقاط فروشی شرکت لوله سازی خوزستان ادامه دارد

اسقاط فروشی شرکت لوله سازی خوزستان ادامه دارد
خوزستان - این بی توجهی متخلفان مترادف با قانون شکنی آشکار و ضربه به یکی از صنایع ریشه دار استان خوزستان است که امیدواریم مراجع قضایی مانند گذشته هرچه زودتر با خاطیان برخورد لازم را داشته باشند و مانع از ادامه این کار آنها شوند.
قلم | qalamna.ir :

ماجرای تخریب و اسقاط فروشی شرکت ریشه دار و بزرگ لوله سازی خوزستان از سال گذشته مطرح شده و طی این مدت واکنش های بسیار زیادی را به دنبال داشته است.

در همین راستا و با ورود دستگاه قضایی، دادستان عمومی و انقلاب اهواز از صدور دستور قضایی برای جلوگیری از تخریب شرکت لوله سازی خوزستان به دنبال دستور رییس قوه قضاییه در خصوص برخورد قاطع با عاملان اوراق شدن کارخانجات خبر داده شد.

متاسفانه این پایان ماجرا نبود چرا که پس از وقفه یکی دو ماهه، مجددا طی چند روز اخیر تحرکاتی برای اوراق و فروش اسقاطی این شرکت مجددا کلید خورده است آنهم در حالی که مراجع قضایی با این کار مخالفت خود را اعلام کرده بودند.

این بی توجهی متخلفان مترادف با قانون شکنی آشکار و ضربه به یکی از صنایع ریشه دار استان خوزستان است که امیدواریم مراجع قضایی مانند گذشته هرچه زودتر با خاطیان برخورد لازم را داشته باشند و مانع از ادامه این کار آنها شوند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.