stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 386812
  • 24 مرداد 1400 - 13:42
1
مدیر عامل توزیع برق استان کرمانشاه:

برق ادارات پر مصرف قطع می شود/ بابت قطع شدن برق از مردم عذرخواهی می کنم

برق ادارات پر مصرف قطع می شود/ بابت قطع شدن برق از مردم عذرخواهی می کنم
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: اگر شبکه توزیع برق عادی باشد ما سعی می کنیم هیچگونه خاموشی نداشته باشیم و پیرو همین بحث برق منازل معاف از قطع شدن خواهند شد اما برق برق صنایع را قطع کردیم تا فشار خاموشی بر منازل کمتر بشود.
قلم | qalamna.ir :

محمد مرادی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در خصوص علت قطعی های مکرر برق به خبرنگار قلمنا گفت: با توجه به افزایش دما و کمبود شدید نزولات آسمانی و از طرفی خارج شدن ۵ تا از نیروگاه های برق آبی از مدار تولید باعث شد دست بدست هم بدهند که در حال حاضر مصرف از تولید برق پیشی بگیرد.

وی ادامه داد:متاسفانه و علی رغم میل باطنی ما مجبوریم اعمال مدیریت اضطراری بکنیم که البته این یک موضوع کشوری است و کرمانشاه هم از این قضیه مستثنی نیست.

مرادی ادامه داد:برای اینکه از خاموشی های گسترده جلوگیری بکنیم جدول با برنامه های زمان بندی شده برای خاموشی ها را از طریق سایت برای اطلاع همشهریان در اختیار مشترکان قرار دادیم.

مرادی این نکنه را هم یادآور شد که از قبل مراکز درمانی.بیمارستانی و مراکز تولید اکسیژن را شناسایی کردیم و کاملا از بحث خاموشی ها معاف هستند.و بقیه مشترکین هم با یک توازنی حداکثر در تایم های دو ساعته در واقع مدیریت می شوند.

وی در خصوص اینکه تا کی شاهد خاموشی ها خواهیم بود گفت:اولا طبق پیش بینی کارشناسان هوا شناسی در روزهای دوشنبه و سه شنبه شرایط مساعدی خواهیم داشت که قطعا شاهد خاموشی های کمتری در استان خواهیم بود خواهیم بود.

مرادی اضافه کرد:امیدوارم با خنک شدن هوا خاموشی ها هم کمتر بشود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق کرمانشاه در خصوص دستور استاندار مبنی بر قطع نشدن برق منازل مسکونی گفت:استاندار درست می گوید و اگر شبکه توزیع برق عادی باشد ما سعی می کنیم هیچگونه خاموشی نداشته باشیم و پیرو همین بحث برق منازل معاف از قطع شدن خواهند شد اما برق برق صنایع را قطع کردیم تا فشار خاموشی بر منازل کمتر بشود. زیرا در شرایط اضطراری قرار داریم و اگر بی توجه باشیم قطعا شبکه سراسری با مشکلات فراوانی مواجه خواهد شد و دچار خاموشی های گسترده و طولانی تر خواهیم شد.

وی در پایان به مردم توصیه کرد:که در ساعات اوج مصرف بین ساعت ساعت۱۲-۱۸ عصر هست از وسایل پر مصرف استفاده نکنند. همچنین کولرهای گازی بر روی دمای ۲۵ و کولرهای آبی بر روی دور کند قرار بگیرد و دور شدن از این مشکل نیاز به همراهی و صبوری مردم عزیز دارد.

وی ضمن عذرخواهی بابت خاموشی ها گفت:ما یک مرکز پایش داریم و بر اساس مصوبه هیات محترم وزیران تمام ادارات ملزم هستند که نسبت به سال گذشته و در ساعات اداری ۵۰ درصد فقط میزان برق مصرفی آن ها باشد و در ساعات غیر اداری میزان مصرف آن ها فقط ده درصد باش.این قانون برای همه لازم الاجرا است و اگر اداراتی رعایت نکنند برقشان قطع می شود.کما اینکه قبلا هم اینکار را انجام داده ایم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار منیر اضمحالی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.