stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۱ خرداد , ۱۴۰۳ Monday, 10 June , 2024
  • کد خبر : 387209
  • 26 مرداد 1400 - 12:05
0
مجری احداث بیمارستان‌های تنفسی کرونایی نزاجا خبر داد؛

بهره برداری از ۲ بیمارستان ۱۰۰ تخت‌خوابی ارتش در اصفهان و رشت

بهره برداری از ۲ بیمارستان ۱۰۰ تخت‌خوابی ارتش در اصفهان و رشت
اصفهان_ فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش و مجری احداث بیمارستان‌های تنفسی کرونایی نزاجا از راه‌اندازی دو بیمارستان ۱۰۰ تخت‌خوابی در اصفهان و رشت برای درمان بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ خلبان ولی رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌اندازی دومین بیمارستان تنفسی برای مبتلایان به کرونا در اصفهان اظهار داشت: این امر به دنبال دستور صریح مقام عظمای ولایت مبنی بر ورود نیروهای مسلح با تمام توان به کمک مردم در بحث مبارزه با کرونا و دستور امیر سرلشکر موسوی به ارتش در دستور کار است.

وی با بیان اینکه اینکه در حال حاضر نه تنها در اصفهان بلکه در رشت نیز به صورت همزمان راه‌اندازی بیمارستان برای بیماران تنفسی مبتلا به کرونا را در دستور کار داریم، اضافه کرد: در حال حاضر عملیات جانمایی و زیرسازی ساخت دومین بیمارستان تنفسی مبتلایان به کرونا در محوطه بیمارستان الزهرای اصفهان در حال انجام است.

دومین بیمارستان تنفسی اصفهان با سازه بتنی راه‌اندازی می‌شود

فرمانده دانشکده هوانیروز گفت: با توجه به بحث‌های کارشناسی انجام شده، تصمیم بر آن شد تا بیمارستان اصفهان با سازه بتنی ساخته شود که این تصمیم با حمایت امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش اقدام شد و در حال اجرا است و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: همچنین عملیات ساخت بیمارستان تنفسی کرونایی رشت نیز با دستور و حمایت فرمانده نزاجا با سازه فلزی مستحکم شروع شده و احتمالاً تا پایان هفته به بهره برداری خواهد رسید.

سرهنگ خلبان ولی گفت: بیمارستان‌های رشت و اصفهان هر دو ۱۰۰ تختخوابی و با تمام امکانات به روز لازم تنفسی تحویل مقامات درمانی خواهد شد تا در خدمت به مردم به کار گیرند.

هشتگ: , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.