stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 388334
  • 02 شهریور 1400 - 17:42
3
رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی:

کرونا چندگانه های متعددی را در برابر ما قرار می دهد

کرونا چندگانه های متعددی را در برابر ما قرار می دهد
خراسان رضوی- رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: برخی پدیده‌ها، دوگانه‌های متعدد می‌سازند و انسان را در برابر وجوه مختلف قرار می‌دهند که هر کدام نه تنها از ضروریات زندگی که از اولویت های زنده بودن است.
قلم | qalamna.ir :

عباس محمدیان رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی در یادداشتی نوشت : پدیده‌ای که بیش از همه ما را در برابر دوراهی و چند راهی قرار داده است همین بلای کروناست. با اقتصاد دوگانه سازی می‌کند با فرهنگ نیز، حتی در برابر امنیت هم می‌ایستد و یکی به دو می‌کند و خیلی جا‌های دیگر نیز هم، به این سیاهه “دوگانه‌های کرونایی” دقت بفرمایید.

دوگانه‌هایی که کرونا تحمیل کرده و سلامت را در برابر دیگر مولفه‌ها قرار داده است. از سلامت واقتصاد، سلامت وامنیت، سلامت ومصلحت، سلامت وحقیقت، سلامت وخستگی کادر درمان، سلامت و مشقت‌های قرنطینه و در خانه ماندن، و… شما هم می‌توانید این لیست را طولانی‌تر کنید.

کرونا البته از این هم خیلی بالاتر رفته و گاه دوگانه جان و نان، جان و ایمان و… را هم به رخ کشیده است. به واقع می‌توان کرونا را نه یک بیماری که یک دشمن فراگیر دانست که همه ساحت‌های زندگی را، قلمرو فعالیت خود کرده است و متاسفانه برای موفقیت، از خود آدم ها، یعنی از قربانیان بالقوه خود، یاریگران بالفعل و بی مزد و مواجب استخدام کرده است. این هایند که بر هم زدن قواعد سلامت، به توسعه بیماری می‌پردازند. شیوه نامه‌ها را نمی‌پذیرند و توجیه هم می‌کنند که “کرونا را قبول نداریم! “. انگار یک امر اعتقادی است که به پذیرش و رد کردن آنان بسته است. کورند انگار و تابوت‌های در حرکت را نمی‌بینند. کرند انگار و شیون یتیمان را نمی‌شنوند. گیج اند انگار و صورت خراشیدن مادر در مرگ فرزند را نمی‌فهمند. به این هم بسنده نمی‌کنند که به ترویج بی اعتمادی به فرایند علمی درمان هم می‌پردازند. اختلاف نظریه‌های پزشکان را برجسته می‌کنند. برای واکسن‌ها شایعه می‌سازند و… فضای مجازی پر است از گزاره‌هایی که در برابر علم روز، از ارجحیت طب قدیم می‌گویند و مسائلی از این قبیل.

هشتگ: , , , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.