stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 7 July , 2024
  • کد خبر : 388473
  • 03 شهریور 1400 - 10:15
1

مؤمنی: امیدواریم رکورد پرتاب وزنه پارالمپیک را بزنیم

مؤمنی: امیدواریم رکورد پرتاب وزنه پارالمپیک را بزنیم
اصفهان_ مربی تیم ملی دو و میدانی نابینایان ایران گفت: امیدواریم بتوانیم رکورد پرتاب وزنه پارالمپیک را بزنیم.
قلم | qalamna.ir :

ابراهیم مؤمنی، در خصوص وضعیت تیم ملی دو و میدانی نابینایان جمهوری اسلامی ایران در پارالمپیک توکیو اظهار داشت: تیم بسیار خوب و آماده‌ای را برای مسابقات داریم و فکر می‌کنم حداقل دو طلا را بتوانیم در پارالمپیک توکیو بیاوریم.

وی با بیان اینکه شش ورزشکار در غالب تیم ملی دو و میدانی نابینایان به المپیک توکیو اعزام شدند، افزود: از این شش نفر، چهار ورزشکار پرتابی، یک دونده ۴۰۰ متر و یک ورزشکار پرش طول هستند که امید داریم در ورزش‌های پرتابی دو مدال طلا کسب کنیم و بقیه بچه‌ها نیز با تلاش بتوانند برای ایران مدال بگیرند.

شانس کسب دو مدال طلا داریم

مربی تیم ملی دو و میدانی نابینایان ایران در پاسخ به اینکه آیا در این تیم امید رکورد وجود دارد، تصریح کرد: امیدواریم در پرتاب وزنه F11 یک رکورد خوب را ثبت کنیم و رکورد این بخش در پارالمپیک را جابجا کنیم.

وی در خصوص امیدهای طلایی تیم ملی دو و میدانی نابینایان ابراز داشت: اگر خدا کمک کند دو طلا را آقای اولاد صد در صد باید بیاورد و رکورد خوبی نیز ثبت کند، این ورزشکار در حوزه‌های پرتاب دیسک و پرتاب وزنه شانس اول مدال طلا است.

اولاد رنک یک دنیا را چندین بار زده است

مؤمنی در خصوص تجربه خود در مسابقات مختلف گفت: قبلاً در مسابقات آسیایی جاکارتا مربی بوده‌ام که در آن مسابقات دو ورزشکار داشتم که حاصل آن یک طلا و دو برنز بود، الان هم در خدمت نابینایان هستم و بیشتر از آقای اولاد در این تیم انتظار دارم، او قبل از اعزام چندین بار رنک یک دنیا را زده است.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.