stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 388620
  • 03 شهریور 1400 - 23:43
2
استاندار همدان اعلام کرد:

بهره برداری از ۳ هزار طرح در استان همدان

بهره برداری از ۳ هزار طرح در استان همدان
همدان- قلمنا-استاندار همدان گفت: از مهرماه سال گذشته تا کنون موفق شدیم ۳ هزار طرح در حوزه‌های مختلف را در استان به بهره‌برداری برسانیم‌.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، سیدسعید شاهرخی در آیین افتتاح طرح‌های حوزه کشاورزی استان، ضمن تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت شهدای گرانقدر دولت، گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در هفته دولت، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تدارک دیده شده که پیگیری و انجام خواهند شد.
وی با بیان اینکه در روز‌های پیشرو یادواره شهدا، به ویژه شهدای دولت، با حضور جمعی از مدیران و مسئولان و آحاد مختلف مردم استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: جشنواره شهید رجایی در استان به منظور تجلیل از خدمتگزاران صادق مردم استان در هفته دولت برگزار خواهد شد.
استاندار همدان با اشاره به اینکه به جهت همراهی خوب و ارزشمند اصحاب رسانه، در روزهای آینده نشست اختصاصی با اصحاب رسانه در جهت تنویر افکار عمومی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: به واسطه ضرورت تلاش مضاعف و فاصله زمانی‌تغییر دولت، یک برنامه ۱۰۰روزه در نظر گرفته شده، تا طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی افتتاح و به بهره‌برداری برسند.
شاهرخی تصریح کرد: از مهرماه سال گذشته تا کنون موفق شدیم ۳هزار طرح در حوزه‌های مختلف را در استان به بهره‌برداری برسانیم‌.
وی با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف طرح‌ها و پروژه‌های قابل و ماندگاری در استان به بهره‌برداری رسیده که تاثیرگذار هستند، اظهار کرد: بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در همه عرصه‌ها، در شرایط سخت تحریم، با حضور در خط مقابله با تحریم‌ها، توانستند صنعت، معدن، گردشگری و کشاورزی ما را سرپا نگاه دارند، این اقدام قابل تقدیر و تشکر است.
شاهرخی در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰هزار خیاط در شهر ازندریان مشغول فعالیت هستند، مطرح کرد: هم اکنون، ۲۵هزار نفر در حوزه مبل و منبت‌کاری در شهرستان ملایر مشغول به کار هستند.
استاندار همدان تصریح کرد: استان همدان کم‌ترین نرخ بیکاری در فصل بهار در کشور را دارد، که ریشه در سخت‌کوشی و فعال بودن مردم استان دارد.
وی با بیان اینکه اولویت استان توجه و تاکید بر سلامت و پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا است که باید با جدیت دنبال شود، افزود: توجه به اقتصاد و معیشت و تنظیم بازار از اولویت‌هایی است که تا آخرین لحظات حضور در دولت پیگیری خواهند شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.