stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 388702
  • 04 شهریور 1400 - 11:42
1

۲۰۰ واحد مسکن مهر در بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان افتتاح شد

۲۰۰ واحد مسکن مهر در بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان افتتاح شد
هرمزگان/قلمنا- همزمان با هفته دولت، 200 واحد مسکن مهر در قالب دو پروژه با بیش از 30 میلیارد تومان اعتبار و سرمایه‌گذاری در بندرعباس، با حضور استاندار هرمزگان به بهره‌برداری رسید.
قلم | qalamna.ir :

استاندار هرمزگان پس از افتتاح این پروژه‌ها در دومین روز از هفته دولت در شهرستان بندرعباس، عنوان کرد: در این روز، ۲۰۰ واحد مسکن مهر در قالب دو پروژه با بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار و سرمایه‌گذاری در بندرعباس به بهره‌برداری رسید.

فریدون همتی  ادامه داد: طی چهار سال گذشته، اقدامات خوبی برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در هرمزگان به ویژه واحدهایی که دارای پیچیدگی و مشکلات حقوقی و مالی بودند، صورت گرفت و با برگزاری جلسات منظم، مشکلات این واحدها حل شد، که از همکاری خوب و رسیدگی سریع دستگاه قضایی در هرمزگان در این راستا نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: حدود دو هزار واحد مسکن مهر باقی مانده دارای پرونده در دستگاه قضایی هستند که بنا شده رفع مشکلات این واحدها نیز به سرعت مورد رسیدگی قرار گیرد.

استاندار هرمزگان احداث مسکن را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: باید در جهت تولید بیشتر مسکن تلاش کنیم و در دولت سیزدهم نیز ساخت یک میلیون مسکن در سال هدف گذاری شده است.

وی گفت: مسکن از موضوعات مهم است که با تامین زمین و تلاش جهادی در تولید مسکن، گام‌های خوبی در این زمینه برداشته می‌شود.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در هرمزگان، حداقل سالانه احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی نیاز است، خاطرنشان کرد: با این وجود، باید برای ساخت مسکن بیشتری در هرمزگان سرمایه‌گذاری شود تا جمعیت بیشتری در نوار ساحلی استان به ویژه در سواحل مکران اسکان پیدا کنند.

همتی با اشاره به مراحل تایید نهایی احداث یک شهر جدید و یک شهرک جدید در هرمزگان، در شورای عالی معماری و شهرسازی، اظهار داشت: شهر جدید مکران در شهرستان جاسک و شهرک دوتیس در شهرستان بندرلنگه و در نزدیکی جزیره کیش و همچنین پروژه‌هایی در جزایر استان، در این راستا اجرایی می‌شوند.

شایان ذکر است؛ مجتمع ۱۴۰ واحدی تعاونی مسکن مهر صنعت و معدن هرمزگان با زیربنای ۱۴هزار مترمربع و در قالب ۸۰ واحد ۷۳متری و ۶۰ واحد ۷۵متری با اعتبار ۱۴۰میلیارد ریال افتتاح شد.

در ادامه نیز مجتمع ۶۰ واحدی مسکن مهر کارکنان گسترش خدمات بازرگانی بندرعباس شامل ۴۸ واحد ۱۳۵متری و ۱۲ واحد ۱۱۰ متری با سرمایه گذاری ۱۵۶میلیارد ریال به بهره بردا ری رسید.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.