stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 388880
  • 05 شهریور 1400 - 20:37
2

افتتاح بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان طرح های ارتباطی در فارس

افتتاح بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان طرح های ارتباطی در فارس
فارس_ به مناسبت هفته دولت، طرح های ارتباطی استان فارس با اعتباری بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: این طرح‌ها شامل طرح های اپراتور همراه اول با اعتبار ۶ میلیاردتومان، اپراتور ایرانسل با اعتبار ۵۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، شرکت مخابرات ایران با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۲۱۶ میلیون تومان و شرکت ارتباطات زیرساخت با اعتبار ۶۱ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان است.

مهرداد سهرابی، طرح های اپراتور همراه اول را شامل نصب و راه اندازی ۱۲ سایت جدید در نقاط شهری، روستایی و جاده‌ای و پروژه‌های اپراتور ایرانسل را در حوزه روستایی شامل راه اندازی یک سایت جدید با تکنولوژی ۴G و ارتقای ۶ سایت به نسل چهارم و در حوزه شهری شامل راه اندازی ۷ سایت جدید دارای تکنولوژی ۲G و ۳G و ارتقای تعداد ٣٧ سایت به نسل‌های سوم و چهارم و در حوزه جاده‌ای شامل راه اندازی یک سایت جدید دارای تکنولوژی ۴G، ۲G و ارتقای ٢١ سایت به نسل سه و چهار اینترنت پرسرعت عنوان کرد.

وی افزود: در حوزه خدمات شرکت مخابرات ایران، طرح‌هایی در بخش‌های توسعه شبکه فیبرنوری، کافو و دیتا آماده بهره برداری شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: طرح‌های شرکت ارتباطات زیرساخت در استان فارسرا شامل سه طرح توسعه شبکه دیتا به میزان ۲۶۰ گیگابیت بر ثانیه، راه اندازی هاب ماهواره‌ای بومهن و سیگنال رسانی به ۱۶ ایستگاه پرقدرت صدا و سیما است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.