stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 389548
  • 09 شهریور 1400 - 10:06
1
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان:

بازسازی مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار به تأمین اعتبار مرکز نیاز دارد

بازسازی مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار به تأمین اعتبار مرکز نیاز دارد
هرمزگان/قلمنا-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: برای بازسازی بعضی از بخش‌ها، تعمیر ساختار و بهره‌برداری مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار به همکاری ویژه و تأمین اعتبار مرکز نیاز است.
قلم | qalamna.ir :

عطا ناوکی در نشست با حجت‌اله امانی رئیس مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم، سلامت و به ویژه شهیدان «محمدعلی رجایی» و «محمدجواد باهنر»، خدمت شایسته و در شأن جامعه هدف را ضروری دانست و گفت: از زمان افتتاح موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار هرمزگان تاکنون هیچ‌گونه بودجه‌ای در راستای تعمیر و بروز رسانی آن مکان اختصاص داده نشده است و متقاضیان ایثارگر برای بهره‌مندی از امکانات این موسسه با کاستی‌هایی مواجه هستند.
وی با اشاره به عدم استفاده مطلوب از ظرفیت‌های مؤسسه یاد شده، افزود: یکی از اهداف ما استفاده از ظرفیت‌های موجود برای خدمت به ایثارگران در مؤسسه ایثار است که با مجهز کردن کامل امکانات فرهنگی، ورزشی و توانبخشی، این عزیزان می‌توانند به راحتی از خدمات مجموعه مورد نظر بهره‌مند شوند.
 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با بیان اینکه برای بازسازی بعضی از بخش‌ها، تعمیر ساختار و بهره‌برداری مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار به همکاری ویژه و تأمین اعتبار مرکز نیاز است، عنوان کرد: یکی از وظایف ما کسب رضایت خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان است که با خدمات‌رسانی مطلوب، مؤثر و به موقع این امر محقق می‌شود.
رئیس مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: لازم می‌دانم طی سفر به هرمزگان و پس از بازدید میدانی از مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار آن استان، در راستای تأمین بودجه و تعمیر کامل آن مجموعه با حضور کارشناسان تصمیماتی اتخاذ شود.
گفتنی است در این نشست، فرید شهریاری مدیر مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار هرمزگان و امین تاجیک رئیس اداره حراستبنیاد شهید و امور ایثارگران این استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.