stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 389755
  • 10 شهریور 1400 - 9:32
0

بازسازی و بهسازی استراحتگاه کارکنان آرامستان بندرعباس

بازسازی و بهسازی استراحتگاه کارکنان آرامستان بندرعباس
هرمزگان/قلمنا-رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از بازسازی و بهسازی آسايشگاه، سالن غذاخوری و حمام کارکنان واحد خدمات امور متوفیان از اجرای بازسازی و بهسازی آنها خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

حمیدرضا حیدری‌پوری در این ارتباط اظهار کرد: بازسازی و بهسازی فضای کاری و محیط استراحت کارکنان در راستای رضایت عمومی پرسنل و ایجاد انگیزه و آرامش در آنها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسئله به عنوان یک اولویت کاری در سازمان تلقی می‌شود، افزود: به همین منظور در آسایشگاه، سالن غذاخوری و حمام کارکنان واحد خدمات امور متوفیان، ضمن بهسازی فضاهای قدیمی، با ایجاد تغییراتی، فضاهای جدید نیز ایجاد خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین عنوان کرد: برای حفظ سلامت و جلوگیری از تصادفات بر اثر خستگی و خواب آلودگی رانندگان خودروهای حمل متوفی که از استان های دیگر به آرامستان بندرعباس جهت حمل متوفی سفر می کنند، فضای استراحت در نظر گرفته می‌شود.

حیدری‌پوری گفت: برای رفع خستگی و استراحت رانندگان خودروهای حمل متوفی که از آرامستان استان های دیگر به آرامستان بندرعباس آمده، فضایی مناسب بهمراه امکانات فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط بحرانی کشور در مقابله با ویروس کرونا، تلاش جهادی کارکنان واحد خدمات امور متوفیان سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان ستودنی بوده، که این اقدامات برای آرامش، آسایش و درخورشان این کارکنان در حال اجرا بوده که بزودی مورد استفاده این پرسنل قرار خواهد گرفت.

وی در پایان از مردم شهید پرور شهر بندرعباس به جهت حمایت، صبوری و همکاری با کارکنان این مجموعه تقدیر و تشکر و اضافه کرد: در صورتی که هر شهروندی پیشنهادی برای بهتر شدن وضعیت این سازمان دارد، با ارائه آن ما را در ارائه خدمات بهتر به شهروندان یاری کند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.