stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 394975
  • 06 مهر 1400 - 11:39
4
همزمان با هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی صورت گرفت؛

تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی

همزمان با هفته دفاع مقدس و اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شرکت تجلیل شد.
قلم | qalamna.ir :

قلمنا از ارومیه، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی، همزمان با هفته دفاع مقدس و اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شرکت تجلیل شد.
لطیف خوش‌سیرت در این دیدار با استماع مسایل و مشکلات خانواده‌های شهدا و جانبازان در حوزه آب و فاضلاب دستورات لازم  برای  رفع آنها را صادر کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی  در این دیدار که فرمانده پایگاه، مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران و مشاور امور بانوان  شرکت نیز حضور داشتند، با گرامیداشت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش و تقارن آن با هفته دفاع مقدس را فرصتی ارزشمند برای یادآوری مجاهدت‌ها و ایثار کسانی دانست که دانش آموخته، مکتب آزادگی سید و سالار شهیدان بودند.
وی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ۸ سال حماسه آفرینی، رشادت و از خودگذشتگی جوانان مومن و غیور ایران اسلامی است که با جانفشانی‌های خود آرامش و امنیت را برای این مرز و بوم به یادگار گذاشتند.
 شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی افزود: بدون تردید روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.
در ادامه این دیدارها با اهدای لوح سپاس از صبر و استقامت خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان در طول ۸ سال دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • خبرنگار رحیم نوری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.