stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 2 June , 2024
  • کد خبر : 396834
  • 19 مهر 1400 - 10:28
0

استاندار جدید هرمزگان معرفی شد/ توسعه هرمزگان با دوستی ادامه دارد

استاندار جدید هرمزگان معرفی شد/ توسعه هرمزگان با دوستی ادامه دارد
هرمزگان/قلمنا-آيين تکریم و معارفه استاندار هرمزگان با حضور دکتر احمد وحیدی وزیر کشور در تالار آوینی بندرعباس برگزارشد.
قلم | qalamna.ir :

وزیر کشور در آیین تودیع و معارفه‌ی استاندار جدید هرمزگان گفت: هرمزگان استان بسیار مهمی است. اگر از ابعاد مختلف نگاه کنیم استان یگانه ای است. استانی که تنگه استراتژیک هرمز در کرانه این استان قرار دارد. جایی که یکی از حساس ترین نقاط دنیا است.

احمدوحیدی با بیان اینکه پالایشگاه خلیج فارس در اوج تحریم و با نیروی بومی ساخته شده است، عنوان کرد: این از افتخارات آقای دوستی از مدیران این ابرپروژه است. این ظرفیت ها، ظرفیت های کم نظیری است. 

وی درباره استاندار جدید هرمزگان افزود: دوستی، بسیار خوش فکر، خلاق هستند و بزرگترین پروژه ها را مدیریت کردند.کسی که میتواند ابرپروژه ها را مدیریت و کنترل کند، در این مسیر هم ان شالله موفق خواهند بود. دل و جگر کارهای بزرگ را دارد، این مهم است. کسی که با وزرا و مدیران ملی ارتباط دارد.

وزیر کشور با بیان اینکه این استان نقطه مهمی در تامین امنیت کشور است، عنوان کرد: امنیت خلیج فارس بیش از همه مدیون عقلانیت جمهوری اسلامی بوده و است.  جمهوری اسلامی امنیت خلیج فارس را همچنان نگه خواهد داشت و اجازه نخواهد داد کسی در این مورد مداخله کند. بارها به قدرت های فرامنطقه ای هشدار داده ایم در منطقه ماجراجویی نکنند. کسانی هستند که می خواهند تفرقه ایجاد کنند.

وحیدی در این آیین، ضمن تکریم از خدمات دکتر فریدون همتی استاندار سابق هرمزگان، مهندس مهدی دوستی را به عنوان استاندار جدید هرمزگان، معرفی نمود.

انتهای پیام/ 

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.