stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 399155
  • 02 آبان 1400 - 9:26
0
وزیر کشور:

ظرف ۱۰ تا ۱۵ سال آینده جز ۱۰ اقتصاد برتر دنیا خواهیم بود

ظرف ۱۰ تا ۱۵ سال آینده جز ۱۰ اقتصاد برتر دنیا خواهیم بود
همدان- قلمنا-وزیر کشور گفت: با این روند سربلندی و عزت را شاهد خواهیم بود و ظرف ۱۰ تا ۱۵ سال آینده جز ۱۰ اقتصاد برتر دنیا خواهیم بود ضمن اینکه این اعتقاد از سر خیال‌بافی نیست.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان،احمد وحیدی در شورای اداری استان همدان که به منظور برگزاری مراسم تودیع و معارفه استاندار همدان برگزار شد، با بیان اینکه مهم ترین و نورانی‌ترین شب جهان و هستی شب ولادت پیامبر اکرم(ص) است، مطرح کرد: اگر همین مقدار شکر کنیم که پیامبر اعظم مأموریت الهی را پذیرفتند و ما را در مسیر هدایت قرار دادند، بسیار مهم است.

وی به سوابق اجرایی و عملکرد علیرضا قاسمی فرزاد به عنوان استاندار جدید همدان اشاره کرد و افزود: امروز دور هم جمع شدیم تا از عزیزی به خاطر خدماتی که داشته تشکر کنیم، رزمنده‌ای که در نوجوانی به جبهه رفت و ۱۸ سال در استان همدان در مناصب مختلف خدمت کرد و همه شهادت دادند تلاش‌های صادقانه‌ای داشتند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه قاسمی فرزاد رزمنده و آزاده است و در مسئولیت‌های مختلف در حوزه وزارت کشور فعال بود و حالا نوبت آن رسیده این مسئولیت را بپذیرد و جلو ببرد، مطرح کرد: در نظام دینی افراد چیزی برای خود نمی‌خواهند و تلاش صادقانه آن ها برای خدمت به مردم است.

وحیدی در ادامه صحبت های خود، با بیان اینکه مسئولیت در جمهوری اسلامی خمینی‌گونه است و اگر در همدان باشد مهم تر است، اظهار کرد: بنده از گذشته ارادت ویژه‌ای به مردم همدان داشتم، این خطه، نقطه‌ای بسیار کلیدی در غرب کشور و مهد عارفان و علمای بزرگان است افرادی که نامشان چشمگیر است.

وزیر کشور ادامه داد: همدان تمدن ساز و مهد تمدن است و خاک زرخیزی دارد و خاک همدان از جنس عارفان، عالمان و شهدای بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه مسیر بزرگی پیش رو داریم و باید در این مسیر کارهای بزرگی به انجام برسد، اظهار کرد: ما در این مسیر، ظهور بقیه الله اعظم و پیروزی این حق بر باطل را داریم بدین سان باید در حق مقدم باشیم.

وزیر کشور با بیان اینکه در خط مقدم بودن مشکلاتی هم وجود دارد اما همین حس در خط مقدم بودن مهم است، افزود: مسئولان ما در خط مقدم هستند و باید بدانند این مسیر تهمت و بی خوابی و توهین شنیدن هم دارد.

وحیدی ادامه داد: این مسیر حتی کشته شدن هم به همراه دارد اما نمی شود از آن طفره رفت چرا که آن چه قطعی است پیروزی است و این امری مسلم است.

وی با بیان اینکه باید در خط مقدم بود و نمی‌شود از آن طفره رفت؛ گفت: مسلما در این مسیر پیروزی هست، بنابراین دوره جدیدی را باید آغاز کنیم که در آن از ناامیدی و اتکای به غیر حرفی نباشد.

وحیدی با بیان اینکه نمی توان هم به خدا متکی بود، هم به کفار، اظهار کرد: نگاهمان نباید به این باشد که غربی ها به ما چه داده و چه نداده اند.

وی با تاکید بر اینکه اگر به غیر تکیه کنیم، حتما شکست می خوریم؛ گفت: باید به توانمندی های خودمان ایمان داشته و با اتکای به خداوند پیش رویم.

وزیر کشور تاکید کرد: در برش استانی باید احیای اعتماد مردم را در پیش بگیریم و اگر اعتماد مردم ضربه خورده آن را بازسازی و اگر انگیزه های مردم دچار کدورتی شده، آن را رفع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید در کنار مردم باشیم و باید جنبش و نهضت جدیدی اتفاق بیفتد، ادامه داد: با این روند سربلندی و عزت را شاهد خواهیم بود و ظرف ۱۰ تا ۱۵ سال آینده جز ۱۰ اقتصاد برتر دنیا خواهیم بود ضمن اینکه این اعتقاد از سر خیال‌بافی نیست.

وحیدی تاکید کرد: در استان های کشور ایران ظرفیت های بسیاری برای تحقق این امر وجود دارد و در کنار آن باید به بحث سرمایه اجتماعی و ایجاد چنین نهضت و بینشی نو همت گمارد.

وی ادامه داد: این روند با تنبلی محقق نمی شود و باید در مسیر دوید و تلاش کرد و به جوانگرایی روی آورد.

وزیر کشور همچنین بیان کرد: پاک دستی، انقلابی و جهادی بودن، کار مجاهدانه و شبانه روزی، عدم تاخیر در رسیدگی به امور و مطالبات مردم از دیگر ویژگی های این دولت در انتخاب استانداران است و استانداران دارای شاخصه هایی همچون نگاه توسعه ای به استان، سازگاری با مردم، کارآمدی و کاربلدی هستند.

وحیدی تاکید کرد: از الزامات تحقق این اهداف به کارگیری نیروهای جوان و انقلابی در مدیریت ها با نگاه و رویکرد تحول گرایی است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.