stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۸ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 28 May , 2024
  • کد خبر : 399164
  • 02 آبان 1400 - 9:50
1

«قاسمی فرزاد» استاندار همدان شد

«قاسمی فرزاد» استاندار همدان شد
همدان- قلمنا- «قاسمی فرزاد» استاندار همدان شد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم تودیع و معارفه استاندار همدان با بیان اینکه هر آنچه که ریاست جمهوری در حکم به من ابلاغ کرده را سرلوحه کارم قرار خواهم داد، افزود: ما مسائل و مشکلاتمان بسیار است و باید برای توسعه همه جانبه استان همدان تلاش کنیم.

استاندار جدید همدان با تاکید بر اینکه به سبب تحریم های ظالمانه باید به مسائل اقتصادی بیشتر توجه کنیم، مطرح کرد: در مسیر تولید و رفع موانع تولید باید قدم برداشت و باید به واحدهای راکد یا واحدهایی که با ظرفیت های کم فعالیت دارند، توجه کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت های استان در عرصه معدن، گردشگری، کشاورزی و غیره، یادآور شد: در عرصه کشاورزی با توجه به وضعیت خشکسالی با کمبود آب مواجه هستیم و باید نوع کشت و الگوی آن را تغییر و به سمت شیوه‌های نوین پیش ببریم و زمینه صادرات را فراهم کنیم.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه در استان همدان، باید در حوزه معدنی از ظرفیت‌ها بهره ببریم، گفت: در کنار همه این موارد، حضور تعدادی از وزاری همدانی در دولت سیزدهم است که یاری‌گر ما هستند.

وی با بیان این موضوع اظهار کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اثرگذاری بالایی در کشور دارند و ما به نفع استان از آن ها استفاده خواهیم کرد.

استاندار همدان در بخش پایانی این جلسه، با تأکید بر اینکه تمامی فعالیت‌های ما در عرصه‌های مختلف باید پیوست فرهنگی داشته باشد، خاطرنشان کرد: همکاران بنده افرادی هستند که روحیه انقلابی داشته باشند و کارآمدی برای تحقق اهداف انقلاب را داشته باشد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.