stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 399431
  • 04 آبان 1400 - 0:11
1
استاندار همدان:

نظارت ها بر بازار و توزیع کالاها به صورت جدی تقویت شود

نظارت ها بر بازار و توزیع کالاها به صورت جدی تقویت شود
همدان- قلمنا- تقویت تیم‌های نظارتی را متذکر شد و گفت: تیم‌های بازرسی جهت ارتقا سطح کیفی، گزارشات منطبق بر واقعیت ارائه کنند. ستاد تنظیم بازار از دستگاه‌های متولی درخواست کند در زمینه نظارت دقت بیشتری داشته باشند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان که با حضور کلیه اعضا در سالن شهدای استانداری برگزار و موضوعاتی از قبیل، شیوه‌های توزیع کالا‌های اساسی تنظیم‌بازار در استان، عرضه مرغ، و شیوه‌های توزیع دیگر کالاها مطابق دستور‌جلسه، مورد بررسی کارشناسی گرفت، ضمن تاکید بر اولویت قرار دادن مطالبات مردم در زمینه تامین کالاهای اساسی، گفت: نباید نسبت به مطالبات مردم در زمینه تامین کالاهای اساسی در بازار بی‌تفاوت باشیم. بنابراین ستاد تنظیم بازار استان در پی تمهیداتی باشد که مردم برای دریافت کالاهای اساسی مورد نیاز خود، در صف نایستند.
وی در ادامه تقویت تیم‌های نظارتی را متذکر شد و گفت: تیم‌های بازرسی جهت ارتقا سطح کیفی، گزارشات منطبق بر واقعیت ارائه کنند. ستاد تنظیم بازار از دستگاه‌های متولی درخواست کند در زمینه نظارت دقت بیشتری داشته باشند.

استاندار همدان، در راستای داشتن برنامه مدون در مدیریت و نظارت بازار، تصریح کرد: کنترل و فرآیند نظارت بر تولید و توزیع کالاهای اساسی در بازار، به هر میزان که برنامه‌محور باشد، می‌تواند نقش موثری در مسدود کردن راه‌های فساد و ایجاد تورم داشته باشد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.