stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 401353
  • 10 آبان 1400 - 13:57
6
مسئول برگزاری سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در آذربایجان‌غربی خبر داد:

حضور ۴۴ تیم از آذربایجان‌غربی در سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج

حضور ۴۴ تیم از آذربایجان‌غربی در سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج
مسئول برگزاری سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در آذربایجان‌غربی گفت: رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی با حضور 44 تیم برگزار می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

قلمنا از ارومیه نوذر شریعت‌پناه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی با حضور ۴۴ تیم برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این رویداد در بخش استانی، از ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه در پروهشکده آرتمیا برگزار می‌شود که امسال در تعداد ثبت‌نام کننده‌ها رشد ۳ برابری را شاهد هستیم.
مسئول برگزاری سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در آذربایجان‌غربی ادامه داد: دوره قبل ۴۰ نفر در این رویداد ثبت‌نام کرده بودند ولی امسال بیش از ۱۲۰ نفر در این رویداد ثبت‌نام کرده‌اند.
شریعت‌پناه اعلام کرد: سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در سه حوزه نرم‌افزار ویژه تلفن همراه، بازی و پویانمایی و در سطح کشوری نیز ۲۸ آبان ماه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه آذربایجان‌غربی در هر سه حوزه شرکت کننده دارد، ادامه داد: سه تیم از استان به مرحله کشوری این رویداد راه پیدا می‌کنند.
شریعت‌پناه با بیان اینکه آذربایجان‌غربی در این خصوص ظرفیت‌های خوبی دارد، اعلام کرد: آذربایجان‌غربی در حوزه پویانمایی افراد شناخته شده‌ای دارد که در دوره‌هایی قبل نیز در بخش بازی یارانه‌ای در حوزه تولید دیجیتال رتبه سوم کشوری را کسب کرده‌ایم.
انتها ی پیام/

هشتگ: , , , , ,
  • خبرنگار رحیم نوری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.