stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 40179
  • 15 فروردین 1399 - 1:24
3

تقویت نظارت بر مرزها و پایانه های مرزی در ایام نوروز

تقویت نظارت بر مرزها و پایانه های مرزی در ایام نوروز

فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از قرارگاه نوروزی مقداد گفت: با توجه به وظیفه ذاتی مرزبانان در پاسداری و حراست از مرزهای ایران اسلامی تقویت نظارت درگاه های ورودی و خروجی مرزها و پایانه های مرزی در دستور کار قرار گیرد.

قلم | qalamna.ir :

سردار قاسم رضایی با تشکر از مدیریت لحظه ای و شبانه روزی قرارگاه نوروزی، بر نظارت صحیح و لحظه ای استان های مرزی در مرزها تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به وظیفه خطیر مرزبانی در حراست از مرزهای ایران اسلامی تقویت کنترل درگاه های ورودی و خروجی در مرزها، بویژه پایانه های مرزی می بایست در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در یگان‌ها و پایانه های مرزی معاونت بهداشت و امداد و درمان اهتمام بیشتری داشته باشند.

سردار رضایی به اهمیت تحقق وظایف ذاتی در مرکز فرماندهی و کنترل اشاره کرد و گفت: مرکز فرماندهی و کنترل مغز متفکر و چشم بینای ستاد در مدیریت میدانی در صحنه می باشد و همانند بازوی پرتوان ، قوام بخش ماموریت های ذاتی در صحنه عمل است.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ توسط مقام معظم رهبری (جهش تولید) بیان داشت: اقدامات و عملکرد مرزبانان در سراسر مرزهای جمهوری اسلامی ایران ، باید با جهشی معنا دار ادامه یابد و .

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا در پایان با رصد عینی برخی نقاط و پایانه های مرزی از طریق مونیتور بر لزوم هوشیاری مضاعف مرزبانان در ایام نوروز تاکید کرد و برای همه مرزبانان در سال جدید آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.