stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 402648
  • 22 آبان 1400 - 18:00
1
 نماینده ولی فقیه در استان همدان خطاب به استاندار:

سریعتر وضعیت مدیران استان همدان را تعیین تکلیف کنید

سریعتر وضعیت مدیران استان همدان را تعیین تکلیف کنید
همدان- قلمنا-  نماینده ولی فقیه در استان خطاب به استاندار همدان گفت: امیدواریم که استاندار، سریعتر وضعیت مدیران را تعیین تکلیف نماید؛ معنای این صحبت، عجله کردن نیست، اما چنانچه مدیران کنونی دارای کارآمدی، تعهد و تخصص هستند شناسایی و ابقا شوند و اگر بنا به تغییر است سریع تر عمل شود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان که امروز در سالن شهدای دولت استانداری همدان برگزار شد؛ حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی با تاکید بر لزوم توجه جدی به حوزه مسائل اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی در استان، مطرح کرد: برخی از آسیب‌های اجتماعی را در استان شاهد هستیم و آمارها در برخی موارد زیبنده دارالمومنین همدان نیست.

وی با بیان اینکه در این مسیر شناسایی علل و مبارزه با آن‌ها نیاز است، اظهار کرد: وضعیت کنونی توجه جدی به مسایل و آسیب‌های اجتماعی را بیش از گذشته نمایان می‌کند بنابراین در گام نخست باید این موضوع باشد.

امام جمعه شهر همدان با تاکید بر اینکه فهم دقیق معضلات اجتماعی و شناخت دقیقی از علل زیربنایی بروز آسیب، شناخت و فهم دقیق مشکلات اجتماعی ضروری است و در این مسیر نیازمند یک آمایش اجتماعی و فرهنگی هستیم، اظهار کرد: مجموعه‌های متولی مسایل اجتماعی و فرهنگی باید با تعامل، هم افزایی و انسجام برای بررسی علل و عوامل بروز آسیب‌های اجتماعی تلاش کرده و همکاری داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی با بیان این موضوع مطرح کرد: امید است که شورای فرهنگ عمومی در اسرع وقت تشکیل شود؛ چراکه در ۷ ماهه سال جاری، جلساتمان علیرغم اینکه می‌تواند خروجی مناسبی داشته باشد، تشکیل نشده است.

وی با بیان این موضوع به سند فرهنگی استان نیز اشاره کرد و افزود: سند فرهنگی استان تدوین شده و می‌توان با تشکیل منظم جلسات این شورا، مشکلات و آسیب‌ها را طرح و برای رفع آن چاره جویی کرد، در این سند، اولویت‌ها و آسیب‌های اساسی استان شناسایی و در تدوین این سند از توان ۱۲۰ نخبه علمی برای شناسایی مهم ترین آسیب‌ها استفاده شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه هرچه مشکلات اقتصادی روند افزایشی ای داشته باشند، آسیب‌های اجتماعی نیز روند صعود خواهند داشت، گفت: برای پشتیبانی و موفقیت در فعالیت‌های فرهنگی می‌توان از ظرفیت تشکل‌های اجتماعی و فرهنگی ای که در استان همدان در این عرصه‌ها فعال هستند، استفاده نمود.

امام جمعه شهر همدان در ادامه صحبت‌های خود خطاب به استاندار همدان گفت: امیدواریم که استاندار، سریعتر وضعیت مدیران را تعیین تکلیف نماید؛ معنای این صحبت، عجله کردن نیست، اما چنانچه مدیران کنونی دارای کارآمدی، تعهد و تخصص هستند شناسایی و ابقا شوند و اگر بنا به تغییر است سریع تر عمل شود.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی با بیان این موضوع تصریح کرد: بایستی انتخاب مدیران مبتنی بر کارآمدی، تعهد، تخصص و منطبق با سیاست‌های دولت باشد، همچنین در مدیریت‌های میانی از توان و تخصص جوانان استفاده کرد تا عرصه برای بروز و ظهور آن‌ها فراهم شود.

وی ضمن قدردانی از تمامی نهادهای فعال در حوزه تامین امنیت استان همدان مطرح کرد: با تلاش این نهادها همدان به یکی از استان‌های پر امنیت تبدیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی در ادامه صحبت‌های خود به سند فرهنگی و قرآنی استان همدان نیز اشاره کرد و گفت: سند فرهنگی و قرآنی استان تصویب شده است و حال خواستار عمل به مواد آن هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: امیدواریم این سند قرآنی به وضعیت سندی که سال ۹۶ تدوین و هیچیک از بندهای آن اجرایی نشد، گرفتار نشود.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه به مسائل جوانان، مطرح کرد: در مسائل سیاسی بایستی به این موضوع توجه شود و پای حرف‌های جوانان بنشینیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.