stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 406688
  • 26 آبان 1400 - 17:00
3
به همت شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نخستین جشنواره نمایش های خیابانی با عنوان طراوت در خوی آغاز شد.

آغاز جشنواره نمایش خیابانی در خوی

آغاز جشنواره نمایش خیابانی در خوی
دبیر اجرایی جشنواره جشنواره نمایش خیابانی گفت: این جشنواره با هدف آگاه سازی جامعه نسبت به اهمیت استفاده از آب و صرفه جویی در مصرف آن در این شهرستان برگزار می شود و همه تلاش‌مان این است اهداف مان را از طریق زبان هنر به مردم انتقال دهیم.
قلم | qalamna.ir :

مجید خلخالی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با هدف آگاه سازی جامعه نسبت به اهمیت استفاده از آب و صرفه جویی در مصرف آن در این شهرستان برگزار می شود و همه تلاش‌مان این است اهداف مان را از طریق زبان هنر به مردم انتقال دهیم .
وی اضافه کرد: این جشنواره به ۲ زبان تُرکی و فارسی با موضوعات استفاده بهینه از آب خاکستری ، مدیریت مصرف آب و آب مایه حیات است در سطح شهرستان های خوی ، سلماس و چایپاره برگزار می شود.
دبیر نخستین دوره جشنواره نمایش خیابانی “طراوت افزود: فراخوان طی روزهای اول تا بیستم آبان ماه منتشر شد و داوری آثار ۲۲ لغایت ۲۴ آبان ماه انجام گرفت و هم اکنون چهار اثر اجرا را دارند.
خلخالی افزود: چمچه خاتون به کارگردانی محمد(سام)مصطفایی؛ آب را گل نکنیم به کارگردانی هانیه عزت‌جو ، نمایش مرک تدریجی به کارگردانی حمیدرضا حاجی رستملو؛ نمایش وسواس به کارگردانی جواد نجاری در مکانهای مختلف شهر اجرا می شوند.
وی افزود: اختتامیه این جشنواره ۲۸ آبانماه در سالن اداره ارشاد اسلامی شهرستان خوی برگزار می شود و به نفرات برتر در زمینه های طرح و ایده ،کارگردانی ، بازیگری مرد و زن دیپلم افتخار و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
خلخالی ادامه داد: از سه گروه نمایشی برتر نیز برای اجراهای بیشتر بعد از جشنواره حمایت می شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,
  • خبرنگار رحیم نوری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.