stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 407046
  • 19 آذر 1400 - 2:23
1

پیام دکتر بهمن حاجات نیا مدیر عامل پارک سلامت روان حاجات به مناسبت روز و هفته پرستار

پیام دکتر بهمن حاجات نیا مدیر عامل پارک سلامت روان حاجات به مناسبت روز و هفته پرستار
فارس_ مدیرعامل پارک سلامت روان حاجات با صدور پیامی، ولادت حضرت زینب (س) و روز و هفته پرستار را به تمامی پرستاران کشور تبریک گفت.
قلم | qalamna.ir :

پیام دکتر بهمن حاجات نیا به شرح زیر است:

در این پیام با اشاره به گذشت حدود دو سال از بحران کرونا، پرستاران را پیشتاز صحنه های خدمت به بیماران خواند که تلاش های آنان مصداقی از قهرمانی بوده است.

قریب به دو سال است که مواجهه با بحرانی همه گیر، روزهایی سخت را برای نه تنها مجموعه سلامت روان حاجات ، بلکه تمامی ارکان جامعه رقم زد و تلخی های بسیاری بر آحاد مردم تحمیل کرد ، اما شما پرستاران، مادریاران ، پدریاران و مراقبین سربازانی غیور در پاسداری از سنگرهای سلامت بودید و بی شک در این پاسداری قهرمانانه، شما عزیزان، پیشتاز صحنه ها بودید.

ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به تمامی پرستاران ارجمند خاصه پرستاران ، مادریاران ، پدریاران و مراقبین مجموعه پارک سلامت روان حاجات و مراکز تابعه که همواره با ایمان به اهمیت رسالت دشوار حضور در حیاتی ترین عرصه های سلامت، جلوه گر عالی ترین صحنه های خدمت به بیماران بوده اند، جا دارد زحمات ایثارگرانه و خالصانه شما عزیزان در راستای مقام انسانیت ، همدلی و گذشت صمیمانه مورد ارج قرار گیرد و طبق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی(ع): کار همان‏ طور که گفتیم و خیلى بیشتر از آن را خود شما حس و لمس میکنید، بدون تردید دشوار است، اما در میزان الهى، کفه ‏هاى دشوارى و پاداش همیشه با هم برابر هستند.

ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه ی پرستاران سرزمینم خاصه پرستاران ، مادریاران، پدریاران و مراقبین مراکز تابعه پارک سلامت روان حاجات برای همه عزیزان از خداوند متعال شادکامی و بهروزی مسئلت دارم.

بهمن حاجات نیا
مدیر عامل پارک سلامت روان حاجات

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.